اخذ هرگونه وجه خارج از مبالغ پوستر شهریه مدارس غیردولتی ممنوع است

اقتصاد ایران: اصفهان-رییس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش اصفهان گفت: سال جاری دو نوع پوستر شهریه مصوب و شهریه فوق‌برنامه باید در محل دفتر مدرسه نصب شود و اخذ هرگونه وجهی ممنوع است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی حمیدی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس غیردولتی استان اظهار داشت: برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ مبنای شهریه مدارس با کمی تغییر نسبت به سال‌های گذشته پایه‌ریزی ابلاغ شد.

وی ادامه داد: شهریه ثابت نسبت به سال گذشته بین ۱ تا ۴۲.۵ درصد اضافه شده است و بر اساس تعداد کلاس‌هایی که در سامانه تعریف شده است شهریه کلاس‌های فوق‌برنامه از صفر تا ۴۰ درصد شهریه ثابت تعیین شده است.

حمیدی بیان داشت: سال جاری دو نوع پوستر شهریه مصوب و شهریه فوق‌برنامه باید در محل دفتر مدرسه نصب شود و اخذ هرگونه وجهی غیر از مبالغ مندرج در این دو پوستر ممنوع است؛ البته هزینه برگزاری جشن‌های خاص و سرویس رفت‌وبرگشت به ورزشگاه و تهیه بعضی از جوایز ۱۰ درصد شهریه مصوب نیز به این شهریه اضافه می‌شود.

رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: پوستر شهریه فوق‌برنامه باید بر اساس تعداد ساعتی که قید شده است، باشد و در خارج از ساعات اداری برگزار شود و باید مطابق با آنچه در پوستر ذکر شده برگزار شود.

وی تأکید کرد: کلاس‌های فوق‌برنامه اجباری نیست و در صورت عدم تمایل اولیا نسبت به شرکت در کلاس‌ها می‌توانند در آن ثبت‌نام نکنند.

حمیدی خاطرنشان کرد: شهریه در قالب همین پوسترها اخذ شود و در صورت موافقت اداره مربوطه ده درصد شهریه مربوطه نیز به این مبلغ اضافه می‌شود و اخذ هرگونه وجه خارج پوسترها ممنوع است و در صورت مشاهده و یا شکایت دراین‌خصوص اولیا می‌توانند به کارشناسان ارزیابی ناحیه و یا منطقه خود مراجعه کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ