سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران:

نسل جوان و آینده‌داری پیش روی والیبال است

اقتصاد ایران: سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: در مسابقات قهرمانی آسیا تنها در یک ست امتیاز دادیم و در تمامی مسابقات پیروز بودیم و این نشان از پتانسیل بالای والیبال ایران دارد. 

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  غلامرضا مؤمنی مقدم  پس از قهرمانی تیم ملی والیبال جوانان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا و هت‌تریک این قهرمانی گفت: تیمی که در مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر ۲۰ سال ۲۰۲۴ آسیا به میزبانی اندونزی حضور پیدا کردند و به عنوان قهرمانی رسیدند از رده نوجوانان به این تیم اضافه شده بودند و رده جوانان قرار گرفتند. این تیم در مسابقات نوجوانان آسیا در تهران عنوان دومی را به دست آورده بودند و در مسابقات جهانی هم در جایگاه دوم قرار گرفته بودند و به مدال نقره رسیده بودند.

وی گفت: از روز اول هدف گذاری کردیم و همه بازیکنان قسم شده بودند که در این مسابقات با همه توان به میدان بیایند و به خوش رنگ‌ترین مدال برسند. خیلی سخت کار کردیم و شش اردو در تهران داشتیم. در یک تورنمنت هم در پاکستان حضور پیدا کردیم و توان بدنی بازیکنان را ارزیابی کردیم و براساس آن تمرین تمرینی در نظر گرفتیم تا به این مسابقات برسیم. تیم ژاپن که دو سال پیش در تهران عنوان قهرمانی این مسابقات را به دست آورده بود در این رقابت‌ها حضور داشت. تیم کره جنوبی که تیم سوم جهان ایتالیا را در رده نوجوانان شکست داده بود حضور داشت. بازیکن مطرح تیم کره که با تیم مونزای ایتالیا قرارداد بسته در این رقابت‌ها حضور داشت.

مؤمنی مقدم عنوان کرد: ما در تمامی مسابقات پیروز میدان شدیم، البته به غیر از بازی مرحله دوم با تیم کره جنوبی با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شدیم و به غیر از این بازی هیچ ستی را واگذار نکردیم و در تمامی مسابقات با نتیجه ۳ بر صفر پیروز شدیم. در این مسابقات ما تنها در دو ست نتیجه را واگذار کردیم و در ۲۱ ست پیروز میدان شدیم. در این مسابقات توانستیم با اقتدار قهرمان شویم و در مرحله فینال هم با اختلاف امتیاز بالایی پیروز میدان شدیم. تاکنون سابقه نداشته با این اقتدار تیم ملی در مرحله فینال در برابر تیم قدرتمندی مثل کره قهرمان شود.

وی ادامه داد: خدا را شکر در این سه سال متوالی که سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران بودم، دو مدال طلای آسیا و یک مدال قهرمانی جهان بدست آوردیم و حتی یک بار هم شکست نخوردیم. این نشان می‌دهد که پتانسیل والیبال ایران بالاست.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران خاطرنشان کرد: امیدوارم این نسل بعد از مسابقات جهانی سال آینده، به تیم ملی بزرگسالان اضافه شوند و پشتوانه سازی خوبی باشند تا بتوانیم یک تیم خوب و جوان در رده بزرگسالان داشته باشیم. همچون دوره‌های گذشته که قهرمان شدند. تیمی جوان و خوبی داشته باشیم تا دوباره تیم ملی بزرگسالان روزهای خوب خود را با یک پوست اندازی ببیند. این جوانان تجربه خیلی خوب در مسابقات به دست بیاورند تا آن‌ها با بهترین شرایط فرم بدنی، تکنیک و تاکتیک و روانی در المپیک بعدی حضور پیدا کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ