جنبش جهاد اسلامی:

شهادت فرماندهان عزم مقاومت را سست نخواهد کرد

اقتصاد ایران: جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اعلام اینکه رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط قرار دارد، تصریح کرد که شهادت فرماندهان، عزم مقاومت را سست نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران به نقل از المیادین، محمد الهندی معاون دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین در گفتگو با شبکه خبری المیادین گفت که اسماعیل هنیه از همان آغاز برای شهادت کار می‌کرد.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی برای اولین بار در تاریخ موجودیت خود با چنین مقاومتی مواجه شده، تاکید کرد که مقاومت فلسطین و لبنان پیش از این نیز با شهادت فرماندهان بزرگی مواجه شده‌اند، اما شهادت این فرماندهان باعث شکسته شدن عزم و اراده آنها نشده است.

الهندی خاطرنشان کرد که رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط قرار دارد و واکنش‌های آن نشان دهنده تزلزل و ناتوانی نسبت به تحقق اهداف خود است.

این مقام جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که ترور شهید هنیه تنها متوجه مقاومت فلسطین و جنبش حماس نیست، بلکه مربوط به ایران نیز می‌شود.

جهاد اسلامی همچنین در بیانیه‌ای ضمن اعلام همبستگی خود با جنبش حماس در تقابل با رژیم غاصب صهیونیستی تاکید کرد که اقدام تروریستی بزدلانه رژیم صهیونیستی در مورد یکی از نمادهای مقاومت، ملت فلسطین را از استمرار گزینه مقاومت تا زمان پایان دادن به جنایت‌های صهیونیست‌ها باز نخواهد داشت.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

بر اساس این بیانیه علت و ابعاد این حادثه در حال بررسی و نتایج آن متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ