رئیس قوه قضائیه:

رئیس جمهور خود را وقف خدمت مردم کند

اقتصاد ایران: رییس قوه قضاییه گفت: رییس‌جمهور کشور همه صلاحیت های خود را در انجام مسئولیت های خود بر عهده گیرد و خود را وقف خدمت مردم، ترویج دین و اخلاق، پشتییانی از حق کند و از خودکامگی دوری کند و از حقوق اشخاص حمایت کند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، غلامحسین اژه‌ای رییس دستگاه قضا کشور امروز سه شنبه و در مراسم تحلیف رئیس جمهور نهم که با حضور مهمانان داخلی و خارجی در صحن علنی مجلس برگزار شد، اظهار داشت: یاد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام و یاد شهدای گرانقدر و شهید والامقام سپهبد عزیز حاج قاسم سلیمانی و هم‌چنین یاد شهدای خدمت و رییس‌جمهور شهید آیت الله  رئیسی و همراهانش را گرامی می دارم و علو درجات را برایشان مسئلت دارم.

وی ادامه داد: خدا را سپاسگزاریم در شرایطی که مردم ایران در غم از دست دادن رییس جمهور خود بودند و بدخواهان به فتنه گری می افزودند، انتخابات ریاست جمهوری در کمال امنیت و صحت برگزار شد و مردم آقای پزشکیان را به عنوان رییس جمهور برگزیدند. این انتخاب توسط مقام معظم رهبری تنفیذ و ایشان مسئولیت اجرای قوه مجریه را عهده دار شدند. 

اژه ای اظهار داشت: امروز رییس جمهور محترم طبق قانون اساسی در مجلس شورای اسلامی با حضور رییس قوه قضاییه و اعضای شورای نگهبان در پیشگاه قرآن کریم و در برابر نمایندگان به خداوند متعال سوگند یاد می‌کند تا پاسدار مذهب رسمی و قانون اساسی جمهوری اسلامی باشد و همه صلاحیت های خود را در انجام مسئولیت های خود بر عهده گیرد و خود را وقف خدمت مردم، ترویج دین و اخلاق، پشتییانی از حق کند و از خودکامگی دوری کند و از حقوق اشخاص حمایت کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ