نگاهی به عملکرد دروازه بان مدنظر پرسپولیس+ویدیو

اقتصاد ایران: تیم فوتبال پرسپولیس یک دروزاه بان الجزایری را برای جایگزینی علیرضا بیرانوند مدنظر دارد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  پس از جدایی علیرضا بیرانوند از تیم فوتبال پرسپولیس، مدیران این باشگاه به دنبال جذب دروازه بان مدنظر «خوان کارلوس گاریدو» هستند و با توجه به صحبت‌های رضا درویش (مدیرعامل باشگاه پرسپولیس) با دو گزینه خارجی برای حضور در این تیم مذاکراتی صورت گرفته اما هنوز حضور یکی از آنها در پرسپولیس قطعی نشده است.

یکی از گزینه‌های خارجی برای حضور در درون دروازه پرسپولیس، «الکسیس گوندوز» دروازه بان ۲۸ ساله الجزایری - فرانسوی است. این دروازه بان اکنون در عضویت تیم شباب بلوزداد الجزایر است و عملکرد خوبی را هم از خود به نمایش گذاشته است.

«گوندوز» سابقه حضور در تیم ملی الجزایر هم در کارنامه خود دارد و یکی از نفرات ثابت دعوت شده به اردوهای تیم ملی کشورش محسوب می‌شود. نکته‌ای که پرسپولیس را برای جذب قطعی این دروازه بان مردد کرده است حضور تیم شباب بلوزداد در مسابقات قهرمانی قاره آفریقا است که دو دیدار رفت و برگشت این تیم برابر تیم لئوپاردس کنگو به ترتیب در تاریخ‌های ۲۶ مرداد و ۲ شهریور برگزار می‌شود و با توجه به آغاز لیگ برتر ایران در فصل بیست و چهارم در صورت جذب این دروازه بان او نمی‌تواند تا اوایل شهریور و حداقل تا هفته دوم پرسپولیس را همراه کند.

پرسپولیس در دو هفته ابتدایی فصل بیست و چهارم به ترتیب مقابل ذوب آهن و تراکتور قرار می‌گیرد که به این ترتیب در صورت جذب «گوندوز»، امیررضا رفیعی باید در این دو بازی برای پرسپولیس به میدان برود.

در ادامه ویدئویی از عملکرد این دروزاه بان را مشاهده می‌کنید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ