نماینده مردم شهرضا در مجلس:

اولویت دولت چهاردهم توجه به مسائل اقتصادی باشد

اقتصاد ایران: نماینده مردم شهرضا در مجلس گفت: باید اولویت اول دولت چهاردهم، حل مسائل معیشتی مردم باشد و در این خصوص اقدام جدی و فوری لازم است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، حبیب قاسمی  درباره مهمترین توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفیذ رئیس جمهور دولت چهاردهم، گفت: اولین تاکید رهبری به مسئولان دولت، استفاده از ظرفیت نیروهای مردمی بود که ایده‌های ناب زیادی برای بهبود اداره کشور دارند. همچنین با توجه به تاکید رهبری بر کلیدواژه مردم، باید حل مشکلات مردم و استفاده از توان و ظرفیت مردم در صدر توجه دولتی‌ها باشد.

قاسمی ادامه داد: از سوی دیگر، مقام معظم رهبری بر اهمیت کار جهادی در بین مسئولان تاکید کردند و فرمودند که با کار جهادی و روحیه جهادی می‌شود کوه‌های مشکل را از جا کند؛ کار جهادی به معنای خستگی‌ناپذیری، بی‌مزد و منت کار کردن، هدف را انجام وظیفه انسانی و خدایی قرار دادن و پیش رفتن است.

وی همچنین افزود: شاید تا پیش از این کار جهادی با گروه‌های مردمی و داوطلب تعریف می‌شد، اما در بین مسئولان هم باید به کار جهادی توجه و اهتمام ویژه داشت تا به اهداف مورد نظر دست پیدا کرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: لازمه پیشرفت متوازن در کشور، هماهنگی و توازن قوای سه‌گانه است. مجلس، دولت و قوه قضائیه باید هم‌صدا در کنار هم برای پیشبرد امور کشور همکاری کنند و قطعاً در صورت تعامل می‌توان شاهد تحقق قوانین، برنامه‌ها و اسناد بالادستی بود.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی افزود: توجه به مسائل اقتصادی بنا به منویات رهبری باید اولین و مهمترین اولویت دولت چهاردهم باشد، چرا که در حال حاضر مردم در مضیقه هستند. بهبود وضع معیشت آحاد مردم، یک کار فوری و کوتاه مدت است که می‌شود در این خصوص کارهای خوبی را انجام داد. باید اولویت اول دولت چهاردهم، حل مسائل معیشتی مردم باشد و در این خصوص اقدام جدی و فوری لازم است.

قاسمی در ادامه با اشاره به تاکید رهبر انقلاب برای تشکیل جلسات تبادل نظر رؤسای سه قوا، گفت: با توجه به اهمیت یکپارچگی و وحدت در کشور، رهبری به همه تاکید کردند که نباید به وسوسه‌های دوقطبی‌سازی اعتنا کرد و نباید احساساتی که در دوره انتخابات افراد را وادار به مجادله می‌کرد، ادامه پیدا کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ