پخش ۳ سریال جدید از رادیو نمایش با موضوع المپیک

اقتصاد ایران: رادیو نمایش همزمان با المپیک ۲۰۲۴ فرانسه، سه سریال جدید رادیویی را به کارگردانی فریدون محرابی به روی آنتن می‌برد.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فریدون محرابی با اعلام این خبر افزود: داستان نمایش‌ها مربوط به مسیر زندگی قهرمانان المپیک است و این چهره ها برای مردم به‌ ویژه ورزش دوستان بسیار جذاب است. ریشه شکل‌گیری المپیک از مراسم و آیین‌های یونان باستان نشأت می‌گیرد و برای من جشن، با هم بودن، شکوه و رقابت‌های سالم بسیار ارزشمند است.

وی تأکید کرد: بازیگران این نمایش‌ها با دغدغه فراوان و با شناخت و مطالعه نسبت به شخصیت‌ها، بازی‌های خوب و قابل باور ارائه دادند، همچنین تیم خوب تولید این نمایش‌ها شامل تهیه‌کننده، صدابردار، افکتور و هماهنگی نیز بسیار درخشان بودند.

براساس این خبر، "مسابقه"، "بدو ملیکا بدو" و استیو پری" عناوین سریال‌های رادیویی هستند که به نویسندگی لیدا شیرمرد، سردبیری : مجید نظری نسب، کارگردانی فریدون محرابی، تهیه‌کنندگی مهدیه تقی‌زاده و با هنرمندی بازیگران، صدابرداران و افکتورهای رادیو نمایش، طی سه هفته ساعت یک بامداد از شبکه رادیویی نمایش پخش می‌شوند.

خلاصه داستان این سه نمایش به شرح زیر است:

"مسابقه"

جسی اُوِنز، جوان سیاه‌پوستی از خانواده‌ای فقیر، وارد دانشگاه ایالتی اوهایو می‌شود و به تیم دو میدانی دانشگاه می‌پیوندد. لری اسنایدر مربی تیم مصمم است جسی در المپیک هزار و نهصد و سی و ششِ برلین مدال طلا بگیرد. جسی که عملکرد بسیار خوبی دارد موفق می‌شود رکوردهای جدیدی ثبت کند، اما در آستانه‌ی المپیک، انجمن ملی پیشرفت سیاه‌پوستان از او می‌خواهد المپیک را تحریم کند و به برلین نرود. این موضوع موجب تردید جسی می‌شود. او تصمیم می‌گیرد دست از المپیک برلین بکشد، اما در نهایت، بعد از درگیریِ ذهنی بسیار نظرش را عوض می‌کند و تصمیم می‌گیرد با تیم ورزشی امریکا عازم برلین شود ... .

"بدو ملیکا بدو "

میلکا سینگ، قهرمان دو میدانیِ هند اعضای خانواده‌اش را در جریان وقایعِ منتهی به جدایی هند و پاکستان از دست می دهد و فقط او و ایشری خواهر بزرگش جان به در می‌برند. میلکا که جز خواهرش کسی را ندارد و شوهر خواهرش هم حاضر به حمایت از او نیست، از همان کودکی وارد کارهای خلاف می‌شود؛ اما در نهایت، خلاف را کنار می‌گذارد و به ارتش می‌پیوندد. میلکا با ورود به ارتش با دو میدانی آشنا می‌شود؛ با تلاش بسیار وارد تیم ملی می‌شود و و  در رقابت‌های انتخابیِ المپیک هزار و نهصد و پنجاه و ششِ ملبورن شرکت می‌کند و....

"استیو پری"

استیو پریفونتین، نوجوان 17 ساله‌ای‌ است که رویای رفتن به المپیک مونیخ را در سر می‌پروراند و با تلاش بسیار موفق می‌شود در رشته سه مایل قهرمان رقابت‌های اِن سی اِی اِی شود. قهرمانی در این رقابت آغازی‌ است برای پیروزی‌های بعدیِ استیو. مسابقات انتخابیِ المپیک از راه می‌رسد و استیو با پشت سر گذاشتن رقیبان موفق به دریافت مجوز حضور در المپیک مونیخ می‌شود؛ اما رقابت فینالِ سه مایل آن‌طور که استیو می‌خواهد پیش نمی‌رود ... .

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ