9 مرداد در ایرانمال برگرار میشود؛

بررسی چالش های مدیران کسب و کار در اونرژی

اقتصاد ایران: درادامه سلسه نشست های تخصصی مجموعه اتاق فکر مدیران ایران تحت عنوان " اونرژی" ، این بار روز سه شنبه مورخه 9 مردادماه جاری در محل کتابخانه جندی شاپور ایرانمال به چالش های مدیران کسب و کار در ایران می پردازد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،مهندس محسن نوروزلو ، مدیرعامل "اونرژی" در پاسخ به خبرنگار اکونیوز ضمن معرفی مجموعه اونرژی گفت : یه تعريف ساده اونرژی یعنی اتاقِ فکر مدیران  و شرط لازم حضور در جمع مدیران اونرژی، مدیر عامل بودن است.

وی با بیان اینکه تعداد شرکت کنندگان هر اونــــــــرژی محدود است افزود: فضای اونرژی صمیمانه و امن برای مطرح کردن چالش‌های مدیران است.

نورزولو در خصوص نحوه برگزاری این نشست تصریح کرد: ابتدا چالش های مدیرانِ عامل مطرح میشود.سپس هر چالش در اتاقِ فکر، ایده‌پردازی و ایده‌یابی میشود و مدیران بصورت طوفان فکری و خلاقانه‌ ایده و راهکار میدهند.

وی گفت: در ادامه، منتور متخصص که در هر اونــــــــرژی متناسب با موضوع حضور دارند، ایده ها را بررسی و جمع بندی میکنند و بعنوان یک راهکار عملیاتی در اختيار صاحب چالش و سایر مدیران قرار می‌دهد.

مدیرعامل اونرژی یادآور شد: این روش که در اونرژی اجرا میشود باعث شده تا میزان تفکر و درک و حل مسائل در ذهن مدیران عمیق‌تر شود و به اصطلاح خودمونی، موتور اندیشیدن و تفکر عمیقِ ذهن ما گرم شود.

وی تصریح نمود: در واقع ما در اونرژی علاوه بر به چالش کشیدن چالش‌های مدیران، زمینه ایجادِ فرهنگ تفکر عمیق و بدست آوردن نتایج عمیق‌تر را توسعه و ترویج میدهیم ودرنهایت مدیران در پایان هر اونرژی تعداد بیشماری تجربه ناب بدست می‌آورند که در هیچ آکادمی و کلاسی به آنها آموخته نمی‌شود و برای بدست آوردن این تجربیات نیازی به پرداخت بهای سنگین و هدر دادن زمان ندارند.

مهندس نوروزلو افزود: شاید یکی از بهترین دستاوردهای مدیران از اونرژی علاوه بر موارد فوق، آشنایی و شبکه‌سازی با سایر مدیرانِ همسو و هم‌تراز است که نتیجه آن توسعه دامنه ارتباطات و در اختیار قرار دادن فرصت‌های خاص و ناب است.

وی تاکید کرد: قطعاً و بدون شک، مدیرانی که در اونرژی شرکت می‌کنند، اهمیت این موضوع و فرصت‌هایی که این فضا ایجاد میکند را میدانند.

گفتنی است ؛ این یک فرصت خاص برای مدیرانی است که به رشد و توسعه خود و کسب‌و‌کارشون اهمیت میدهند و مدیرارشد هم می‌توانید جهت اعلامِ شرکت در اونـــــــــرژی  ownergy.ir   به سایت مراجعه کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ