انتقاد از میزبانی پاریس؛

غذاهای رژیمی و قاشق نشسته در المپیک2024

اقتصاد ایران: یک عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک از شرایط میزبانی فرانسوی ها در میزبانی المپیک به شدت انتفاد کرد و گفت: وجود غذاهای رژیمی و نداشتن نظافت گویای این موضوع است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی و عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در خصوص وضعیت میزبانی پاریس گفت: از نظر غذایی برای رژیم عالی است و اصلاً تنوع غذایی وجود ندارد و همه غذایی می خورند که برای این است که سیر شوند. از لحاظ غذایی تنوع زیادی وجود ندارد بلکه غذاهای دهکده به گونه‌ای است که برای کاهش وزن بسیار مناسب هستند با این غذا ما برای اوزان روئینگ دونفره مشکلی نداشتیم اما کار ما برای وزن فاطمه مجلل بسیار سخت بود.

وی افزود: همه کشور ها نسبت به این موضوع انتقاد کردند یا تحریم کردن یا حتی غذا از بیرون آوردند. در کل نسبت به دوره های قبل بسیار ضعیف است. حتی به نظرم در برگزاری مراسم افتتاحیه هم بسیار بد بودند. به طوریکه بلیت ۹۰ یورویی برای افتتاحیه فروختند اما تدابیر لازم را برای اجرای آن نداشتند.

سهرابیان با کنایه به وضعیت رستوران هم خاطرنشان کرد: از همه بدتر هم نظافت است. بدترین چیزی که در رستوران دهکده هست نبود نظافت است. حتی بارها قاشق نشسته به من دادند نشسته بود و ما خودمان آن را در آب جوش گذاشته ایم و تمیز کرده ایم می شود گفت از این نظر میزبان نمره صفر می گیرد!

عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک کشورمان در مورد عملکرد کاروان ایران گفت: اینجا المپیک است و بهترین های هر قاره آمده اند. می توان گفت تا اینجای کار الفتی بهترین نتیجه را گرفته و فینالیست شده و بهترین عملکرد را داشته است. هنوز ورزشکاران کشتی و تکواندو نیامده ان ولی امید ما برای مدال در کشتی و رشته هایی مانند تکواندو و حتی صخره نوردی است که هنوز وارد دهکده نشده اند. نماینده صخره نوردی ایران به معنای واقعی اسمی که روی آن گذاشتند یعنی یوزپلنگ را دارد و می تواند در این رقابت ها عملکرد خوبی داشته باشد.

وی در مورد نتایج تیم شمشیربازی هم بیان داشت: در شمشیربازی دلمان سوخت می توانست موفق باشد اما امیدوارم در بخش تیمی موفق باشند.

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: امیدوارم ورزشکاران ما در ادامه مسابقات باعث افتخار ما شوند بچه هایی که با حداقل ها به حداکثرها رسیده اند.

وی با اشاره به شروع کار دولت جدید ادامه داد: آرامش در ورزش و عدم دخالت سیاسیون درخواست همه ورزشی ها از رییس جمهور هست و باید تلاش کنیم تا ورزش موفق شود. نباید دغدغه داشتیم باشیم که از سر باب میل خانه ملت کار کند.

سهرابیان در مورد انتقادات وارده به لباس کاروان ایران هم بیان کرد: ما در خصوص لباس المپیک هم شاهد این بودیم که برخی خوششان آمد و برخی چقدر انتقاد کردن

فکر ما فقط روی نقد هایی هست اما بی ثمر هستند.

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: ورزشکاران ما در ادامه مسابقات باعث افتخار ما شوند بچه هایی که با حداقل ها به حداکثرها رسیده اند.

عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با اشاره به آغاز به کار دولت چهاردهم نیز افزود: آرامش مهمترین لازمه ورزش است و امیدوارم در این دولت کمتر شاهد دخالت سیاسیون در ورزش باشیم. سیاسیون و ورزشکاران باید دوشادوش هم برای پیشرفت این بخش تلاش کنند.

وی در پایان بیان داشت: در خانه ملت نیز نمایندگان به دنبال همدلی و همگرایی باشند. امروز به جای آنکه برای همدلی و پیشرفت ورزش تلاش کنیم به دنبال ایران گرفت و انتقاد از مسائل جزیی مانند لباس کاروان ایران هستیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ