سومین نمایشگاه «ساترا» شهریور برگزار می‌شود

اقتصاد ایران: سومین نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران تحت عنوان رصتا در هفته پایانی شهریورماه امسال در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، حمیدرضا نوابی دبیر سومین نمایشگاه «رصتا»، ضمن اعلام خبر برگزاری سومین نمایشگاه ملی ساترا تحت عنوان «رصتا» در هفته پایانی شهریورماه گفت: در نمایشگاه امسال علاوه بر اجرای برنامه‌ها و رویدادهای دو سال گذشته شاهد اکران بخش‌هایی از سریال‌های جدید شبکه نمایش خانگی خواهیم بود.

وی با اشاره به برنامه‌های متنوع پیش‌بینی شده برای سومین نمایشگاه «رصتا» گفت: همانند سال‌های گذشته، اجرای تست‌های مجری‌گری، بازیگری، گویندگی، دوبله و ... از جمله برنامه‌هایی است که در نمایشگاه برای استفاده از ظرفیت مردمی، کشف، جذب و پرورش استعدادهای علاقه‌مندان، ارتقای کیفیت محصولات شبکه نمایش خانگی و سکوهای صوت و تصویر فراگیر تدارک دیده شده است.

نوابی در ادامه تأکید کرد: قرار است غرفه ساترا در سومین نمایشگاه «رصتا» متفاوت‌تر از سال‌های گذشته باشد و برنامه‌های متنوعی از قبیل ارائه مشاوره به سکوهای دارای مجوز از ساترا، برگزاری نشست‌های علمی و کارگاه‌های آموزش عمومی، برپایی تالار هوش مصنوعی همراه با مسابقات متنوع، هماهنگی برای انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با دستگاه‌های ذیربط پیش‌بینی و ارائه‌های متنوعی از اقدامات ساترا در دو سال گذشته آماده شده است تا بازدیدکنندگان به شکل کاملاً محسوس دستاوردهای ساترا را در تنظیم‌گری شبکه نمایش خانگی و سکوهای صوت و تصویر فراگیر احساس کنند.

دبیر سومین نمایشگاه «رصتا» با اشاره به نقش نمایشگاه ساترا در تشکیل مجمع «رصتا» خاطرنشان کرد: یکی از دستاوردهای بسیار مهم دو نمایشگاه قبلی ساترا، تشکیل و تثبیت مجمع «رصتا» با عضویت تمام سکوهای دارای مجوز از ساترا بود که این اقدام باعث شد تا فضای لازم برای ارتقای تنظیم‌گری ساترا و اجرای قوانین و آیین‌نامه‌های ساترا با مشارکت داوطلبانه سکوها فراهم شود و آنها خودشان هم بتوانند در فرایند تصمیم‌گیری‌های حاکمیتی مشارکت کنند و حتی در شوراهای مهم ساترا نظیر شورای صدور مجوز انتشار ساترا نماینده داشته باشند.

وی در پایان گفت: اختتامیه نمایشگاه امسال همزمان با جشنواره دوم «رصتا» برگزار و به برگزیدگان این جشنواره و نمایشگاه، لوح تقدیر و تندیس «رصتا» اهدا خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ