سرمربی تیم ولیبال پاس:

والیبال ایران برای مربیان بزرگ دنیا جذاب است

اقتصاد ایران: سرمربی تیم والیبال پاس گفت: والیبال ایران با وجود نتایج نامطلوبی که کسب کرده اما همچنان برای مربیان بزرگ دنیا، جذاب است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، عیسی سنگدوینی در مورد سرمربی سرمربی نامدار خارجی برای تیم ملی والیبال اظهار داشت: والیبال ایران نیاز به یک سرمربی بزرگ خارجی دارد و فدراسیون با شروع رایزنی‌ها، کار درستی انجام می‌دهد. این مربی بزرگ باید پس از المپیک به ایران بیاید و لیگ را از نزدیک مشاهده کند تا برای 4 سال آینده و المپیک بعدی، تیم ملی خوب و قدرتمندی داشته باشیم.

سرمربی تیم والیبال پاس گرگان ادامه داد: والیبال ایران با وجود نتایج نامطلوبی که کسب کرده اما همچنان برای مربیان بزرگ دنیا، جذاب است. متاسفانه نتایجی که تیم ملی در دو فصل اخیر به دست آورده، باعث ایجاد هجمه علیه ملی‌پوشان شده ولی مردم باید صبور باشند و باخت‌ها را فراموش کنند.

سنگدوینی گفت: فدراسیون باید علاوه بر مربی خارجی از مربیان توانمند داخلی هم استفاده کند و با تشکیل تیم امید یا تیم ملی «ب» برای آینده، برنامه داشته باشد. مربیان تیم ملی باید از نظر مالی کاملا تامین بوده و نیازی به تیمداری در لیگ نداشته باشند. مربیانی که هم در لیگ و هم در تیم ملی حضور دارند، ممکن است اردوی تیم ملی را به محلی برای یارگیری تبدیل کنند.

او به فاصله بین پاسور اول تیم ملی و پاسور دوم اشاره کرد: سعید معروف، یکی از بهترین پاسورهای جهان بود اما در حال حاضر پس از طاهر وادی، پاسورهایی مثل علی رمضانی، عرشیا به‌نژاد، جواد کریمی و ایلشن داودی، شرایط بازی در تیم ملی را دارند. آنها بازیکنان جوانی هستند و نیاز به آماده‌سازی ذهنی، ایجاد انگیزه و فرصت بازی دارند. در سال‌های اخیر به طاهر وادی، فشار زیادی وارد شده و خودش هم گفته که تحت فشار است. این پاسورهای جوان باید سلسله مراتب را طی کنند تا با آمادگی کامل وارد تیم ملی شوند.

سرمربی تیم والیبال نیروهای مسلح در مورد شرایط تیمش گفت: تیم والیبال نیروهای مسلح برای شرکت در تورنمنتی دوستانه و تدارکاتی در روزهای آینده راهی روسیه خواهد شد تا برای شرکت در مسابقات ارتش‌های جهان (28 شهریور، تهران) آماده شود. بیش از 90 درصد بازیکنان تیم پاس گرگان نیز همین بازیکنانی هستند که در مسابقات سیزم شرکت می‌کنند؛ یعنی همزمان برای مسابقات سیزم و لیگ برتر آماده می‌شویم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ