امام جمعه گناوه:

انتخاب مسئولان بر اساس شایسته گزینی باشد

اقتصاد ایران: گناوه- امام جمعه گناوه گفت: ملاک در انتخاب‌ها، گزینش‌ها و مسئولیت‌ها باید شایسته گزینی، تخصص و سابقه باشد نه اینکه بر اساس قومیت، جنسیت و امثال اینها صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی در خطبه‌های نماز جمعه گناوه با اشاره به برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و انتخاب نهمین رئیس جمهور کشور اظهار داشت: با حضور پرشور مردم در انتخابات، رئیس جمهور منتخب برگزیده شد و در هفته آینده نیز مراسم تحلیف و تنفیذ انجام خواهد شد.

امام جمعه گناوه افزود: امیدواریم خداوند توفیق احیا بیشتر امید و اعتماد در جامعه را به همه ما عنایت فرماید تا بتوانیم در این راستا عمل کنیم.

وی با اشاره به تشکیل کارگروه‌های انتخاب وزرا گفت: ما معتقدیم که هر ایرانی که تخصص و توانمندی لازم برای پست وزارت یا دیگر مسئولیت‌ها را دارد می‌تواند برای آن مسئولیت انتخاب شود.

انتخاب مسئولان بر اساس شایسته گزینی باشد

امام جمعه گناوه افزود: مسئول انتخاب شده می‌تواند زن، مرد، باتجربه، شیعه یا سنی باشد، فرقی از این نظر ندارد و شیوه امتیازدهی باید بر مبنای تعهد و تخصص باشد و امتیازدهی بر اساس جنسیت، سن، عقیده قطعاً مخالف با انتخاب کارشناسی شده است که خود رئیس جمهور منتخب در طول دوران انتخابات بر آن تاکید داشته است.

وی گفت: ملاک در انتخاب‌ها و گزینش‌ها و مسئولیت‌ها باید شایسته گزینی، تخصص و سابقه باشد نه اینکه بر اساس قومیت و جنسیت و امثال اینها باشد که قطعاً جبهه انقلاب این را نمی‌پسندد.

وی گفت: ملاک شایسته گزینی و انتخاب کسانی که رهبر معظم انقلاب نیز در هنگام انتخابات فرمودند: «کسانی که می‌خواهند در آینده این مسئولیت را بپذیرند با خدای خود عهد کنند افرادی را انتخاب کنند و به آنها مسئولیت دهند که هیچ گونه زاویه‌ای با نظام و انقلاب و آرمان‌های امام راحل نداشته باشند» و این ملاک‌هایی بود که رهبری در زمان تبلیغات کاندیداها به آن اشاره فرمودند.

انتخاب مسئولان بر اساس شایسته گزینی باشد

وی گفت: امیدواریم نیروهایی متعهد، متخصص انتخاب شوند و شعار شایسته سالاری جامه عمل پوشانده شود تا مشکلات عدیده ایی که امروز گریبان گیر جامعه است از جمله گرانی و تورم که مردم را به ستوه آورده یکی پس از دیگری رفع شود.

امام جمعه گناوه با اشاره به سوءقصد به کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا در جریان گردهمایی تبلیغاتی گفت: ترور ترامپ در این برنامه انتخاباتی یک حرکت سازمان یافته ضد امنیتی نبود و به عقیده بسیاری این یک نمایش مضحک برای نجات وی از مخمصه حضور در دادگاه و اتهام‌های متعددی است که به ترامپ نسبت داده شده است.

وی گفت: همچنین این حادثه شگرد دیگر برای کسب محبوبیت و رأی آوردن ترامپ است.

وی بیان کرد: رسانه‌های معاند در این حادثه یک فضاسازی شیطنت آمیزی انجام دادند و ایران را در این ترور متهم کردند که قطعاً این هم دلیل دیگر بر نمایشی بودن این حرکت است و این حرکات رسانه‌ای برای این است که خود را محبوب مردم قرار دهند تا بتوانند آرا بیشتری را در انتخابات آینده ریاست جمهوری آمریکا به دست آورند.

امام جمعه گناوه با تقدیر از برگزاری آئین‌ها و مراسم با شور و شعور دهه اول محرم در سطح شهرستان گفت: از همه روحانیون، خطبا، مداحان، هیئت‌های مذهبی، حسینیه‌ها، تکایا، مساجد و اقشار مختلف مردم در برگزاری این آئین‌ها و مراسم بسیار خوب و با شکوه تقدیر می‌شود که علیرغم گرمای شدید هوا، گرمابخش محافل و مجالس امام حسین (ع) بودند.

امام جمعه گناوه بیان کرد: همه باید تلاش کنیم در راه مکتب آل الله و دانشگاه عاشورا گام برداریم و از فضائل عرفانی، اخلاقی، انسانی و الهی عاشورا بیشتر بهره مند شویم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ