در تمامی دسته‌بندی‌های اصلی؛

اپل تی‌وی پلاس نامزد دریافت جوایز امی ۲۰۲۴ شد

اقتصاد ایران: اپل تی‌وی پلاس با حضور در دسته‌بندی‌های اصلی مراسم امی همچون بهترین سریال درام و بهترین سریال کمدی، توانست با قدرت حاضر شود.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، اپل تی‌وی مدت‌ زیادی است که کیفیت را به کمیت ترجیح می‌دهد و می‌توان باتوجه‌به نقدهای مثبت و جوایزی که دریافت کرده است، به این واقعیت پی‌ برد.

امروز لیست نامزدهای جوایز امی ۲۰۲۴ منتشر شد و اپل با ۷۲ نامزد در دسته‌بندی‌های مختلف خوش درخشید. اپل تی‌وی پلاس موفق شد با سریال‌های محبوب و اصلی خود، The Morning Show (برنامه‌ی صبحگاهی) و Slow Horses (اسب‌های آرام)، در دسته‌بندی‌های اصلی جوایز امی حضور پیدا کند.

اپل تی‌وی پلاس در گذشته نیز توانسته بود به‌لطف سریال دوست‌‌‌داشتنی تد لاسو در مراسم امی بسیار قدرتمند حاضر شود و به‌ موفقیت نیز برسد.

برخی از اصلی‌ترین سریال‌های اپل تی‌وی پلاس توانستند در دسته‌بندی‌های مهم جوایز امی قرار بگیرند؛ ازجمله برنامه‌ی صبحگاهی و اسب‌های آرام در دسته‌ی بهترین سریال درام، پالم رویال (Palm Royale) در دسته‌ی بهترین سریال کمدی و دروس‌ شیمی (Lessons in Chemistry) در دسته‌ی بهترین مینی سریال.

ریس ویترسپون و جنیفر آنیستون در دسته‌ی بهترین بازیگر نقش اول زن در سریال درام برای بازی در سریال برنامه صبحگاهی قرار گرفتند. ادریس آلبا برای بازی در سریال ربودن (Hijack) و گری اولدمن برای بازی در سریال اسب‌های آرام نیز موفق شدند به‌عنوان بهترین بازیگر نقش اول مرد در سریال درام، نامزد شوند.

حضور پررنگ اپل تی‌وی پلاس به سریال‌های درام ختم نمی‌شود. ماریا رودولف برای بازی در سریال چپاول (Loot) و کریستین ویگ برای بازی در پالم رویال، در دسته‌ی بهترین بازیگر نقش اول زن در سریال کمدی نامزد شدند.

بری لارسون با بازی در سریال دروس شیمی توانست در دسته‌ی بازیگر نقش اول زن در مینی‌سریال قرار بگیرد. اپل تی‌وی توانست در زمینه‌های مختلف دیگری همچون بهترین بازیگر نقش مکمل و بهترین طراحی تولید نیز حضور پیدا کند.

مراسم اهدای جوایز امی در تاریخ ۱۵ سپتامبر (۲۵ شهریور) از شبکه‌ی ABC برگزار خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ