برنامه ۲ وزارتخانه برای واگذاری املاک پیام نور

اقتصاد ایران: دبیرکل انجمن صنفی اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور از برنامه وزارتین علوم و آموزش و پرورش برای واگذاری املاک و اموال دانشگاه در چند روز آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، میرزا حسن حسینی دبیرکل انجمن صنفی اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور با اعلام این خبر اظهار داشت: در چند روز آینده برای واگذاری املاک و اموال دانشگاه به سایر سازمان ها و دانشگاه فرهنگیان دستور برگزاری جلسه هیات امنا با حضور وزیر علوم داده شد و محوری هایی برای این نشست در نظر گرفته شده است.
 

وی تصریح کرد: تاسیس مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور در راستای کم کردن محرومیت فرهنگی به خصوص در بین مناطق کم برخوردار در زمانی که مقام معظم رهبری رئیس جمهور بودند، شکل گرفت.

حسینی همچنین درباره دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور پهنه گسترده ای در سراسر کشور است و املاک و ساختمان های اداری و آموزشی هر استان اکثراً اهدایی مردم همان شهرها به طرق مختلف از جمله کمک های مردمی، وقف کردن و کمک افراد خیر بنا شدند و چنین مراکزی بر این اساس مجوز راه اندازی داده شده بود.

دبیرکل انجمن صنفی اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور به برنامه وزارت علوم برای دانشگاه پیام نور اشاره کرد و افزود: در طی سال های اخیر وزارت علوم و مسئولین آموزش و پرورش که داعیه معلم تراز انقلاب را دارند چشم طمع به اموال و املاک دانشگاه پیام نور که خود جهت عدالت آموزشی در اقصی نقاط کشور به آنها نیاز دارد، چشم دوخته اند ولی تاکنون مقاومت مردمی و مسئولین دانشگاه اجازه ندادند به اهداف خود برسند.

عضو هیات علمی دانشگاه افزود: در حال حاضر و در روزهای آخر دولت فعلی حسب اطلاعات واصله علیرغم مخالفت و مقاومت شدید رئیس دانشگاه پیام نور و تلاش همه جانبه وی برای حفظ و صیانت از کیان و هویت و اموال دانشگاه، برنامه ای وجود دارد که با قید فوریت و حدت و شدت مضاعف، هیات امنا برگزار شود و مصوبه ای در خصوص اموال و املاک دانشگاه به تصویب برساند، این در حالی است که دکتر مخبر سرپرست ریاست جمهوری و همچنین نامه دکتر پزشکیان رئیس جمهور منتخب به کلیه دستگاه های اجرایی صادر کردند و اعلام نمودند تا زمان استقرار دولت چهاردهم از هر گونه تغییر و به خصوص نقل و انتقال اموال دولتی خودداری کنند.

وی افزود: در این راستا اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور از مسئولان وزارت علوم و دانشگاه پیام نور درخواست دارند جدیت در حفظ اموال و املاک دانشگاه دنبال کرده و از انتقال هرگونه دارایی این دانشگاه که مورد نیاز جدی این دانشگاه برای تحقق اهداف آموزشی و پژوهشی است ممانعت کرده و از میراث چندین ساله این دانشگاه که ماحصل زحمات مدیران، کارکنان و اعضای علمی دانشگاه و نیز مشارکت بسیاری از خیرین و مردم شریف است، امانتداری و حفاظت نمایند.

وی در پایان افزود: امیدواریم دولت محترم نسبت به تقویت دانشگاه پیام نور اقدام نماید و اجازه ندهد امکانات مردمی این دستگاه به تاراج برده شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ