الزام برنامه ریزی دولت در زمینه حفظ ثبات بازار ارز

اقتصاد ایران: نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی از اینکه اگر اقتصاد کشوری پیش‌بینی‌پذیر نباشد فعالان اقتصادی رغبتی برای فعالیت در آن نخواهند داشت، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  مسلم صالحی نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در زمینه ثبات بازار ارز قوانین لازم را داریم، گفت: دولت چهاردهم باید درباره حفظ ثبات بازار ارز برنامه‌ریزی کند تا از تکانه‌های گاه و بی گاه ارزی بر اقتصاد کشور جلوگیری شود.

نماینده مردم «اقلید» در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تثبیت بازار ارز بسیار حائز اهمیت است، تاکید کرد: دولت باید سیاست ارزی مناسبی در پیش گیرد که این سیاست‌ها به فرایندهای داخلی آسیب نزند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوعات مربوط به تغییر لحظه‌ای قیمت ارز باید در دستور کار مجلس دوازدهم و دولت باشد، ادامه داد: همچنین باید تلاش کنیم تا قیمت ارز در شرایط قابل پیش‌بینی قرار گیرد.

صالحی با اشاره به تأثیر قیمت ارز بر بازارهای مختلف نظیر، سکه، طلا، مسکن و خودرو و همچنین کالای اساسی بیان کرد: سیاست‌های ارزی کشور در ماه‌های گذشته دستخوش تغییرات زیادی شده است. به واقع اصلاح سیاست‌های ارزی می‌تواند در اقتصاد کلان امری مؤثر قلمداد شده و مشکلات این بخش را برطرف کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خانه ملت تصریح کرد: به یقین اگر اقتصاد کشوری پیش‌بینی‌پذیر نباشد فعالان اقتصادی رغبتی برای فعالیت در آن نخواهند داشت به همین دلیل تنها با ایجاد ثبات در بازارهای مختلف همچون ارز و مهار تورم می‌توان سرمایه‌گذاران را به حضور در بازارهای مختلف تشویق کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ