مدیرکل محیط زیست کردستان:

محیط زیست سالم بستر توسعه پایدار است

اقتصاد ایران: سنندج_مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان گفت: محیط زیست سالم بستر توسعه و حیات پایدار است و هدف سازمان محیط زیست نهادینه کردن و فعال شدن شهروندان در حفظ محیط زیست است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،اقبال حمیدی عصر پنج شنبه در کارگاه آموزشی دانشجویان و فعالین و انجمن‌های مردم نهاد زیست محیطی اظهار کرد: محیط زیست یکی از ابعاد اساسی زندگی انسانی است و همکاری و اتحاد برای حفظ آن ضروری است.

وی افزود: حفظ محیط زیست وظیفه عمومی است و باید به دغدغه مشترکی میان مدیریت شهری و شهروندان تبدیل شود و برهمین اساس، سیاست‌های مردمی سازی فعالیت‌های محیط زیست، یکی از برنامه‌های اصلی این اداره‌کل است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان با تقدیر از تلاش انجمن‌های مردم نهاد و فعالین محیط زیست در استان خاطرنشان کرد: محیط زیست سالم بستر توسعه و حیات پایدار است و هدف سازمان محیط زیست نهادینه کردن و فعال شدن شهروندان در حفظ محیط زیست است تا حساسیت نگهداشت در میان مردم افزایش یابد و به جامعه و شهرهای سالم‌تری دسترسی داشته باشیم.

خانه‌های محیط زیستی از بسترهای اصلی مردمی‌سازی فعالیت‌های این حوزه است

رئیس اداره آموزش و مشارکت‌های مردمی محیط زیست استان کردستان نیز بیان کرد: خانه‌های محیط زیست یکی از بسترهای اصلی برای مردمی سازی فعالیت‌های این حوزه و فضایی برای گفتگو، بحث، چالش و مطالبه‌گری است که منجر می‌شود سواد و دانش محیط زیستی مردم افزایش پیدا کند و در نهایت محیط زیست حفظ شود.

محیط زیست سالم بستر توسعه و حیات پایدار است

امیر حشمتی با اشاره به اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی گفت: این نشست با هدف آشنایی با وضعیت و احیای اکوسیستم‌های طبیعی نزدیک شهرها انجام گرفت.

در این کارگاه سرپرست انجمن مردم نهاد «چیاوا» گفت: یکی از مهمترین مشکلات احیای اکوسیستم‌های طبیعی در اطراف شهرها حضور سودجویان و چشم داشت بعضی افراد برای زمین‌خواری و خرید و فروش آن است و حضور گسترده مردم برای حفاظت از محیط زیست منجر به نجات و احیای آن با نهال کاری و کارهای زیرساختی مناسب لازم است.

در پایان این کارگاه دانشجویان با اهدا لوح و هدایای زیست محیطی از تلاش این انجمن در نجات و صیانت از سرمایه‌های طبیعی شهر سنندج تقدیر کردند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ