عرضه موبایل جدید با قابلیت ارسال پیامک ماهواره ای

اقتصاد ایران: طبق گزارشی جدید شرکت هواوی قصد دارد یک موبایل با قابلیت ارسال و دریافت پیامک با کمک ماهواره به بازار عرضه کند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران  به نقل از گیزموچاینا، هواوی در ماه آوریل موبایل «پورا ۷۰» را در بازار چین و سپس در بازارهای جهانی مانند اروپا و مالزی عرضه کرد.

این برند چینی اکنون موبایل «Huawei Pura ۷۰ Satellite SMS Edition» را عرضه کرد که همانطور که نامش نشان می‌دهد قابلیت ارسال و دریافت پیامک با ماهواره را دارد.

WHYLAB یک افشاگر فناوری اخیراً چند پست در میکروبلاگ ویبو جزئیات بیشتری درباره دستگاه جدید فاش کرده است. طبق پست‌های این افشاگر Huawei Pura ۷۰ Satellite SMS Edition دارای تراشه Kirin۹۰۱۰E است. این درحالی است که در موبایل پورا ۷۰ اولیه از تراشه Kirin۹۰۰۰S۱ استفاده شد.

موبایل جدید با قابلیت ارسال پیامک ماهواره ای به بازار می‌آید

تراشه جدید ساختار ۱۲ هسته‌ای دارد که شامل ۲ هسته بزرگ ۲.۱۹ گیگاهرتزی، ۶ هسته ۲.۱۸ گیگاهرتزی متوسط و ۴ هسته کوچک ۱.۵۵ گیگاهرتزی است. هواوی در بخش گرافیک دستگاه نیز از کارت گرافیکی Maleoon ۹۱۰ ۷۵۰MHz استفاده می‌کند که توسط همین شرکت توسعه یافته است. علاوه برآنچه گفته شد دستگاه مذکور ۱۲۸ گیگابایتRAM دارد.

موبایل جدید با قابلیت ارسال پیامک ماهواره ای به بازار می‌آید

به نظر می‌رسد عملکرد دستگاه اندکی ضعیف‌تر از موبایل‌های پورا ۷۰ فعلی باشد. یکی از دلایل این امر آن است که هسته‌های بزرگ تراشه Kirin۹۰۱۰E طوری تنظیم شده اند که عملکرد آنها ۱۲۰ مگاهرتز پایین‌تر از Kirin۹۰۰۰S۱ باشد. البته باید توجه داشت تمایز عملکرد بین دو دستگاه به اندازه‌ای نیست که در استفاده روزمره کاربر آشکار شود. بقیه مشخصات دستگاه مشابه مدل پورا ۷۰ معمول است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ