سوئیس نفس ایتالیا مدافع عنوان قهرمانی را برید!

اقتصاد ایران: تیم ملی فوتبال سوییس با برتری برابر ایتالیا در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های اروپا موفق شد راهی یک چهارم نهایی شود.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، تیم های ملی فوتبال ایتالیا و سوییس در نخستین دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های ۲۰۲۴ اروپا امروز شنبه از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه « المپیک برلین» به مصاف هم رفتند که سوییس در پایان موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر به برتری برسد.

در این دیدار، سوییس عملکرد بسیار بهتری از خود نشان داد و کاملا برتر از حریف خود بود. قرمزپوشان سوییس با بهره گیری از اشتباهات حریف نامدار خود و استفاده از ضعف های دفاعی و فضاهای خالی توانستند در نیمه اول فرصت های خطرناکی روی دروازه دوناروما خلق کنند اما این سنگربان باتجربه در چند مرحله مانع از فرو ریختن دروازه شد.

اما در دقیقه ۳۷ مقاومت مدافع عنوان قهرمانی شکسته شد و در حالی که «روبن وارگاس» در کناره های زمین صاحب توپ بود با یک پاس در عرض دقیق توانست «رمو فرویلر» را در موقعیت تک به تک در پشت محوطه ۶ قدم قرار دهد تا این بازیکن گل اول را برای سوییس به ثمر برساند.

نیمه اول این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید.

در حالی که به نظر می رسید شاگردان اسپالتی در نیمه دوم با تغییراتی که در تیم ایجاد می شود بتوانند عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذارند اما این اتفاق نیفتاد و در همان آغاز نیمه دوم در دقیقه ۴۶ «روبن وارگاس» با یک شوت دقیق و تماشایی توانست توپ به دور از دستان دونارموما به تور دروازه بچسباند تا سوییس ۲ بر صفر پیش بیفتد.

در ادامه بازی از حملات سوییسی ها کاسته شد و ایتالیا تا حدی کنترل بازی را در دست گرفت اما در خلق موقعیت گلزنی ناکام ماندند تا این بازی با شکست مدافع عنوان قهرمانی به پایان برسد و سوییس راهی مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ