مسعود پزشمیان در مشهد:

قول می‌دهم صادقانه از حق مردم دفاع کنم

اقتصاد ایران: مشهد- کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: قول می‌دهم صادقانه از حق مردم دفاع کنم. به هیچ وجه خودم را از مردم برتر نمی‌دانم.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، در چارچوب سفرهای تبلیغاتی مسعود پزشکیان کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح چهارشنبه وارد فرودگاه مشهد مقدس شد.

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: من یکی مثل شما مردم هستم و دوست دارم صدای مردم را در کشور بلند اعلام کنم و گوشی داشته باشم تا صدای مردم را بشنوم.

وی افزود: همیشه در صحبت‌هایم معتقد بودم که ایران مال همه ایرانیان است، ایران برای یک جناح و یک قوم و یک گروه نیست. باید همه کسانی که در این مملکت زندگی می‌کنند حق داشته باشند بر اساس شایستگی خود پیشرفت کنند.

پزشکیان بیان کرد: ۳ سال که قبل رد صلاحیت شدم، اعلام کردم این روند به نفع مملکت نیست، بلکه همه باید در مملکت سهم داشته باشند، همانجا اعلام کردم اگر یک بلوچ یا سنی هم بوده و نابغه بودم، نمی‌گذاشتند به جایی برسم.

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: کسانی که می‌توانند برای ایران کاری شایسته انجام دهند، باید بستری برای حضور آنان در کشور فراهم کنیم.

وی ادامه داد: این دقیقاً خواست رهبری است، بارها فرموده‌اند کرسی آزاداندیشی بگذارید، در حالی که این‌ها کرسی امر و نهی می‌گذارند. قول می‌دهم صادقانه از حق مردم دفاع کنم. به هیچ وجه خودم را از مردم برتر نمی‌دانم. همین که مردم تلاش می‌کنند من را ببینید من را شرمنده می‌کنند.

وی ادامه داد: سرمایه ایران علاوه بر موشک و پهباد و نیروی نظامی، مردم کشور است. برای اینکه اقتدار خود را در دنیا نشان دهیم باید مردم پشتوانه مملکت باشند.

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: خراسان شاعر حکیمی مانند فردوسی دارد، شجریان را در موسیقی، خیام را در ریاضیات دارد و شهدایی مانند هاشمی‌نژاد دارد که وقتی نام آنان را می‌شنوند به وجودشان افتخار می‌کنند.

پزشکیان اضافه کرد: باید بپذیریم برای حل مشکلات ایران دست به دست یکدیگر بدهیم و نباید اجازه بدهیم یک گروهی خاص از طرف مردم حرف بزند.

وی یادآور شد: یک آقایی در مناظرات گفت نمی‌گذاریم رئیس جمهور شوی. آن‌ها خودشان را مردم می‌دانند، غافل از اینکه مردم تشخیص می‌دهند چه کسی بر سکان ریاست جمهوری بنشیند. مردم سهم دارند و باید این سهم را پذیرفت و به مردم احترام گذاشت. حضور مردم در انتخابات در حقیقت انتخاب مردم است تا بگویند سهمشان چقدر است.

پزشکیان تصریح کرد: کسانی که با صندوق‌ها قهر کرده‌اند، در حقیقت به گروه‌ها و آدم‌های فعلی رأی می‌دهند، باید پای صندوق بیایند تا بتوانیم سهم خود را در قدرت داشته باشیم. وی گفت: آزادی حق همه مردم و همه مذاهب است. شعار انقلاب، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است. خیلی جاها مانند دانشگاه‌ها و ادارات، آزادی را قربانی کرده‌ایم، اگر به قدرت برسم اجازه نخواهم داد کسی را به خاطر عقیده‌اش از دانشگاه اخراج کنند، اجازه نمی‌دهم جواب مطالبه کسی را با باتوم بدهند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ