کارشناس فوتبال:

تاریخ انقضای مهدی ترابی به سر آمده بود

اقتصاد ایران: کارشناس فوتبال با انتقاد از رفتاری که دروازه بان ملی پوش پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات داشت، گفت: پرسپولیس نیاز به خانه تکانی اساسی دارد و بازیکنانی مانند ترابی باید از این باشگاه جدا شوند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  تیم فوتبال پرسپولیس در فصل بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر با کسب ۶۸ امتیاز بالاتر از استقلال تهران بر سکوی نخست ایستاد و توانست به مقام قهرمانی دست یابد. پس از قهرمانی پرسپولیس «اوسمار ویه را» حاضر به تمدید قرارداد با سرخ‌ها نشد و از این باشگاه جدا شد.

جمشید شاه محمدی پیشکسوت پرسپولیس در خصوص تعلل مدیران این باشگاه در معرفی سرمربی جدید اظهار داشت: پرسپولیس تیم بزرگی است و هر مربی‌ای که برای این تیم انتخاب می‌کنند باید توجه داشته باشند که نام دار و بزرگ باشد؛ فرقی ندارد که این مربی داخلی باشد یا خارجی اما باید شخصیت بزرگی داشته باشد تا بتواند در تیم موفق شود.

پرسپولیس نیاز به خانه تکانی دارد

او درباره نیازهای پرسپولیس برای تقویت گفت: پرسپولیس نیاز اساسی به خانه تکانی دارد، به نظرم این تیم دیگر نیازی به مهدی ترابی ندارد و باید از این باشگاه جدا شود. ما نیاز به یک دفاع راست داشته باشیم تا سرعتی باشد همچنین در خط دفاعی نیز با مشکل مواجه هستیم. با توجه به حضور پرسپولیس در آسیا نیاز به هافبک و مهاجم خوب داریم که بتوانند کار را برای پرسپولیس در بیاورند.

فسخ قرارداد کار همیشگی بیرانوند است

کارشناس فوتبال در خصوص رفتار علیرضا بیرانوند در فسخ یک‌طرفه قراردادش با پرسپولیس گفت: به هیچ وجه موافق بازگشت او به پرسپولیس نیستم. کار همیشگی این فرد شده که هر سال پس از پایان مسابقات دست به چنین رفتاری بزند. او سالی ۵۰، ۶۰ میلیارد پول دریافت می‌کند و در نهایت هفته‌ای ۲۰ ساعت برای پرسپولیس تمرین می‌کند اما باز هم چشم به مادیات دوخته است.

تاریخ انقضای ترابی به سر آمده/ بیرانوند گذشته خود را فراموش نکند

شاه محمدی خاطر نشان کرد: بیرانوند خود را به جای یک کارمند قرار دهد که ماهانه فقط ۷، ۸ میلیون تومان دریافتی دارد آن وقت باید از همه شکایت می‌کرد. خود من سالی که در پرسپولیس بودم تنها ۴۵۰ هزار تومان از این باشگاه دریافتی داشتم در صورتی که سپاهان به من پیشنهاد ۴ میلیون تومانی داده بود. بازیکن باید معرفت داشته باشد و فقط به دنبال پول نباشد.

مهم است که با چه خاطره‌ای از پرسپولیس جدا شوی

او تصریح کرد: بیرانوند اصلاً در فصلی که گذشت عملکرد خوبی نداشت، او بسیاری از بازی‌ها را به دلیل مصدومیت از دست داد. همچنین در خیلی از دیدارها با اشتباهات فردی او پرسپولیس گل‌های بدی دریافت کرد. پرسپولیس را امثال بیرانوند قهرمان نکردند بلکه خدا و مردم این تیم را به جایگاهی که در آن قرار دارد رسانده‌اند. همه بازیکنان یک روزی وارد تیم و یک روز هم از آن جدا می‌شوند اما مهم است که با چه خاطره‌ای از باشگاه جدا شوند.

شاه محمدی ادامه داد: بیرانوند گذشته خود را فراموش نکند، این پرسپولیس است که به بازیکن اعتبار و پول می‌دهد همه ما در زندگی مشکل داریم اما نباید فقط دغدغه مالی را مدنظر داشته باشیم. پرسپولیس بزرگ بوده و بزرگ هم باقی خواهد ماند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ