تشکیل ستاد تدوین آیین‌نامه‌ های قانون برنامه هفتم

اقتصاد ایران: رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: ستاد تدوین آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های برنامه هفتم در سازمان برنامه و بودجه تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، داود منظور، رئیس سازمان برنامه و بودجه، بر لزوم پیگیری مستمر برای تحقق و وصول کامل منابع و درآمدهای بودجه ۱۴۰۳ تاکید و اظهار کرد: معاونت‌ها و امور تخصصی سازمان باید ضمن پیگیری مستمر برای تحقق منابع بودجه، نظارت کامل و دقیقی نیز بر وصول درآمدها داشته باشند.

معاون رئیس‌جمهور گفت: ضرورت دارد برنامه تحقق منابع بودجه ۱۴۰۳ از سوی سازمان برنامه و بودجه با دستگاه‌های اجرایی توافق و مصوب شود تا دستگاه‌ها بتوانند برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند.

وی افزود: آئین‌نامه‌ها، دستورالعمل‌ها و اسناد راهبردی برنامه هفتم پیشرفت باید ظرف موعد مقرر، تهیه، تصویب و ابلاغ شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: با تشکیل ستاد تدوین آئین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های برنامه هفتم پیشرفت در سازمان برنامه و بودجه، این کار سرعت خواهد گرفت.

منظور ادامه داد: برای اجرای بهتر مأموریت‌ها و وظایف سازمان برنامه و بودجه کشور، امور آموزش به دو امور جداگانه تفکیک شد و از این پس، آقایان «رضا عوض‌پور» به عنوان رئیس امور آموزش و پرورش عمومی و فنی‌حرفه‌ای و «غلامرضا خواجه‌سروی»، به عنوان رئیس امور آموزش عالی، تحقیقات و فناوری، فعالیت خواهند کرد.

در جلسه شورای معاونین سازمان برنامه و بودجه، گزارش‌های «وضعیت تحقق منابع در سه‌ماهه نخست سال ۱۴۰۳»، «وضعیت عملکرد تخصیص بودجه در سه‌ماهه نخست سال ۱۴۰۳»، «اقدامات انجام شده برای راه‌اندازی سامانه مبادله موافقت‌نامه‌ها»، «آخرین وضعیت آئین‌نامه‌های قانون بودجه ۱۴۰۳» و «آخرین وضعیت آئین‌نامه‌ها، دستورالعمل‌ها و اسناد راهبردی برنامه هفتم پیشرفت» از سوی معاونت‌های ذی‌ربط ارائه شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ