توسط بلک مجیک منتشر شد؛

نرم‌افزار حرفه‌ای و رایگان ویرایش ویدئو برای اندروید

اقتصاد ایران: بلک‌مجیک، غول دنیای فیلم‌برداری، سرانجام اپلیکیشن حرفه‌ای دوربین خود را برای اندروید منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، شرکت Blackmagic Design که سال گذشته با معرفی اپلیکیشن Blackmagic Camera برای iOS سرو‌صدای زیادی به‌پا کرد، سرانجام نسخه‌ی اندروید این اپلیکیشن قدرتمند را در‌اختیار کاربران قرار داد.

اپلیکیشن مذکور به‌‌رایگان دردسترس قرار دارد و با ابزارهای کنترل‌ دستی در ضبط ویدیوهای سینمایی با ظاهری بسیار جذاب به کاربران کمک می‌کند و مجموعه کاملی از ویژگی‌های کاربردی را دراختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

بلک‌مجیک با انتشار بیانیه‌ی مطبوعاتی، درباره‌ی نسخه‌ی اندروید Blackmagic Camera گفت که این اپلیکیشن بر‌پایه‌ی سیستم‌عامل دوربین‌های فیلم‌برداری دیجیتال این شرکت ساخته شده است و دنیایی از ابزارهای حرفه‌ای فیلم‌برداری دراختیار کاربران اندروید قرار می‌دهد.

رابط کاربری Blackmagic Camera دسترسی سریع به کنترل‌های مهم نمایش وضعیت ضبط و پارامترها، هیستوگرام، پیک فوکوس، میزان نوردهی و خطوط کادر را برای کاربر فراهم می‌کند. همچنین، می‌توانید تنظیمات پیشرفته‌تری مثل کدک‌های پشتیبانی‌شده و گستره‌ی رنگی را ازطریق تب تنظیمات اختصاصی، شخصی‌سازی کنید.

یکی از قابلیت‌های جالب نسخه‌ی اندروید Blackmagic Camera، امکان ضبط ویدیو به‌صورت افقی در حالت عمودی نگه‌داشتن گوشی است؛ ویژگی جذابی که می‌تواند در بسیاری از سناریوها کاربردی باشد.

نسخه‌ی اندروید Blackmagic Camera به‌طور یکپارچه با نرم‌افزار تدوین حرفه‌ای DaVinci Resolve و سرویس ابری Blackmagic Cloud ادغام می‌شود و به کاربر اجازه می‌دهد تا ویدیوهای ضبط‌شده را به‌سرعت با ابزار تدوین همگام‌سازی و با سایر اعضای تیم همکاری کند. Blackmagic Camera حتی برای آسان‌سازی هرچه بیشتر پروژه‌های گروهی، از قابلیت چت داخلی نیز بهره می‌برد.

درحال‌حاضر، Blackmagic Camera فقط با برخی از مدل‌های منتخب گوشی سامسونگ و گوشی گوگل سازگاری دارد. فهرست کامل دستگاه‌های پشتیبانی‌شده هنوز دردسترس نیست؛ اما می‌توانیم تأیید کنیم که این اپلیکیشن روی پرچم‌داران جدیدی مانند سری پیکسل ۷، پیکسل ۸، گلکسی S23 اولترا و گلکسی S24 اولترا قابلبت اجرا دارد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ