رهبری معیارهای شناخت کاندیدای اصلح را بیان کردند

اقتصاد ایران: لامرد - مسوول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوایی سپاه لار گفت: همه ما موظفیم با شاخصه‌هایی که رهبر معظم انقلاب بیان کردند با حضور حداکثری در انتخابات ریاست‌جمهوری، فرد اصلح را انتخاب کنیم.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، حجت الاسلام وحیدعلی مرادپور شامگاه یکشنبه در جشن بزرگ عید غدیرخم که در محله کهوردان شهر لامرد با حضور گسترده مردم و مشتاقان مولا علی (ع) برگزار شد گفت: مشارکت پرشور مردم در مراسم تشییع شهید رئیسی باعث مأیوس شدن دشمنان شد و اکنون نیز مشارکت در انتخابات پشتوانه نظام و عامل قوی‌تر شدن این کشور اسلامی است و نگاه دنیا به ایران است.

وی با بیان این مطلب که رأی ما و شما در تصمیمات کلان کشور تأثیرگذار است خواهان انتخاب رئیس جمهوری در تراز ارزش‌های انقلاب اسلامی شد و خاطرنشان کرد: باید با هوشیاری و بصیرت رئیس جمهوری را انتخاب کنیم که ضمن خنثی کردن توطئه‌های دشمنان خارجی و معاندان داخلی، روند پیشرفت رو به جلوی کشور که با دولت مردمی سیزدهم در کشور آغاز شد در مسیر رویکرد شهید رئیسی ادامه پیدا کند.

وی افزود: عده‌ای با وقاحت تمام می‌گویند باید راه رئیس جمهور شهید متوقف شود و نباید تفکر انقلابی و راهبردهایی که مدنظر اسلام است پیشرفت کند و در برابر این افراد ما باید به عقل و تجربه خود رجوع کنیم.

باید همه را دعوت به حضور در پای صندوق‌های رأی کنیم

سخنران مراسم عید غدیر در لامرد اظهار کرد: رهبری دیده‌بانی تیزبین برای انقلاب است و هر جا سخن آقا ملاک بوده پیشرفت کرده‌ایم و نتیجه گوش به حرف بودن به ولی همانند وعده صادق است که با تمام توان در مقابل دشمن ایستادیم.

وی تصریح کرد: ولی و امام جامعه نور آن جامعه است و در آن زمان مولا علی را تنها گذاشتند و عاشورا شکل گرفت و عظمت مولا را لگدمال کردند و امروز نیز اگر با ولی باشیم ما را از کوران مشکلات نجات می‌دهد.

وی با طرح این موضوع که همگان وظیفه داریم با حضور حداکثری در انتخابات ریاست‌جمهوری و با شاخصه‌های مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی فرد اصلح را انتخاب کنیم بیان کرد: مذاکره خوب است اما مذاکره ذلت‌مندانه و بدبختانه خوب نیست و شهید امیر عبدالهیان نمونه بارز یک دیپلمات انقلابی بود.

وی ادامه داد: دولت و مردم قدردان زحمات و مجاهدت‌های شهدای خدمت هستند و در میان این شهدا، شهید امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه پر کار ما در مدت زمان خدمت، اثری کم‌نظیر در تقویت روابط کشورمان با همسایگان، ثبات منطقه، گسترش توان جبهه مقاومت و رسوایی رژیم کودک‌کش صهیونیستی داشت.

حجت الاسلام مرادپور در پایان افزود: شخصیتی را برگزینیم که از کدخدا و صهیونیسم ترس نداشته باشد و مدیری باشد که معتقد به اسلام ناب باشد و فردی با تدبیر و با برنامه و آینده‌نگر باشد و ما نیز نباید درگیر حواشی داخلی شویم و باید همه را دعوت به حضور در پای صندوق‌های رأی کنیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ