ضرورت تبلیغ غدیر برای رهایی از ظلم و جور

اقتصاد ایران: دبیر بنیاد خاتم الاوصیا کشور گفت:هر ظلمی که در عالم اتفاق می افتد ریشه آن فراموشی غدیر است، که در این راستا اگر میخواهیم ظلم و جور ادامه پیدا نکند باید واجب فراموش شده غدیر را تبلیغ و احیا کنیم.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، حجت الاسلام یوسفی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان شامگاه سه شنبه(۲۹ خردادماه) در همایش خادمیاران رهروان غدیر با اشاره به توصیه پیامبر اکرم (ص) در خصوص غدیر اظهار کرد: واقعه غدیر باید به اطلاع نسل های بعد نیز رسانده شود.

وی با اشاره به اینکه از عید قربان تا عید سعید غدیر خم دهه امامت و ولایت گفته می شود، افزود: در واقعیت میتوان گفت تقارن دو عید در فاصله نزدیک جای سخن بسیار دارد که باید به اهمیت و جایگاه آن پرداخت.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه با بیان اینکه مسئله امامت و ولایت بسیار مورد تاکید اهل بیت و جامعه تشیع است، بیان کرد؛ پیام «پیامبر اکرم (ص)» پیرامون انتقال رویداد غدیر خم بر همگان واجب یک وظیفه محسوب شود، زیرا غدیرخم و فلسفه آن باید تبلیغ شود تا جهان اسلام بتواند حقیقت حضور ولایت را به خوبی بیان و ترسیم کند.

در غدیر لبخند هدیه بدهیم/ضرورت تبلیغ غدیر برای رهایی از ظلم و جور

در ادامه حجت الاسلام مجتبی صداقت دبیر بنیادخاتم الاوصیا با بیان اینکه زنجانی ها همیشه علمدار حرکت ولایت مدارانه در کشور هستند و خواهند بود، اظهار کرد: هشت محرم یک نشان برای مردم استان زنجان است و قطعا نیز این حرکت در غدیر نیز خود را نشان خواهد برنامه پر شکوه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه غدیر و تبلیغ غدیر واجب شرعی است و باید تبلیغ شود، افزود: در این راستا طبق روایات باید حاضران به غایبان تبلیغ غدیر را داشته باشند تا بدست فراموشی سپرده نشود.

دبیر بنیاد خاتم الاوصیا با بیان اینکه هر ظلمی که در عالم اتفاق می افتد ریشه آن فراموشی غدیر است، گفت: اگر میخواهیم ظلم و جور ادامه پیدا نکند باید واجب فراموش شده غدیر را تبلیغ و احیا کنیم.

حجت السلام صداقت اظهار داشت،:اگر می خواهیم عدالت به معنای حقیقی ایجاد شود و ولایت ولی خدا در عالم سیطره پیدا کند باید غدیر تبلیغ شود.

وی با بیان اینکه در واجب شرعی اولین رکن نیت است، گفت: برای غدیر باید نیت خالص الله کرد بطوری که برای غدیر دستورالعمل برای تمامی سنین آمده است که کوچکترین کار در غدیر لبخند هدیه کردن است.


نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ