استاندار لرستان:

اشاعه طلاق و فرزندآوری پایین از نمونه‌های جنگ نرم است

اقتصاد ایران: خرم‌آباد - استاندار لرستان تأکید کرد: اشاعه طلاق، سن ازدواج بالا و فرزندآوری پایین از نمونه‌های جنگ نرمی است که دشمنان در فضای فرهنگی و اجتماعی کشور ایجاد کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  ابوطالب شفقت ظهر امروز سه‌شنبه در قرارگاه جوانی جمعیت لرستان با اشاره به موضوع جوانی جمعیت به‌عنوان یکی از مهم‌ترین موضوعات و مسائل کنونی کشور، اظهار داشت: مسئولیت هر دستگاه مرتبط در موضوع جمعیت در قالب قانون مشخص شده و باید برای اجرای آنها اهتمام ویژه داشته باشند.

وی عنوان کرد: در جلسه آتی قرارگاه که اواخر تیرماه آینده برگزار خواهد شد پیگیر اقدامات انجام شده دستگاه‌ها در چارچوب وظایف محوله خواهیم بود.

استاندار لرستان، تعامل و همراهی را رمز عملکرد بهتر در این موضوع برشمرد و عنوان کرد: تمامی مسئولین چه در دستگاه‌های مرتبط و غیرمرتبط باید نسبت به موضوع جوانی جمعیت احساس مسئولیت داشته و اقدام کنند.

شفقت، موارد فرهنگی را یکی دیگر از عوامل مؤثر بر حرکت کشور به سمت پیرشدن جمعیت قلمداد کرد و گفت: اگر به آمار نگاه کنیم استان‌های با بیش‌ترین میانگین درآمدی در نرخ سن ازدواج در رده‌های پایین‌تر قرار دارند و این نشان می‌دهد که ازدواج و فرزندآوری به مسائل مختلفی از جمله فرهنگ نیز گره‌خورده است.

وی نقش شهرداری‌ها در فرهنگ‌سازی ازدواج و فرزندآوری از طریق محتواهای محیطی را بسیار مهم دانست و ادامه داد: در این راستا با حضور فرمانداران، مدیرکل امور شهری استانداری و شهرداران دراین‌خصوص برنامه‌هایی تدوین شود.

استاندار لرستان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که در شرایط جنگ همه‌جانبه هستیم، تصریح کرد: اشاعه طلاق، سن ازدواج بالا و فرزندآوری پایین از نمونه‌های جنگ نرمی است که دشمنان در فضای فرهنگی و اجتماعی کشور ایجاد کرده‌اند.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ