درخواست دبیر کل کمیته المپیک از رئیس جمهور آینده

اقتصاد ایران: دبیر کل کمیته ملی المپیک درخواست خود را از رئیس جمهور آینده مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک در حاشیه افتتاح سالن ورزشی بانوان، اظهار داشت: از معاونت بانوان وزارت ورزش و نایب رئیس کمیته تشکر می‌کنم.

باتوجه به اینکه کمیته ملی المپیک رویکرد جدیدی را دنبال می‌کند، سالن‌هایی که داشتیم برای رشته‌های توپی، رزمی و ... اختصاصی و بازسازی شد.

وی افزود: برای بانوان هم علاوه بر اینکه در سازمان سنجش یک سالن کاملا مستقل داریم تا بتوانند راحت تردد کنند. امکانات پزشکی، درمانی و تغذیه وجود دارد و امروز این سالن را با نواب فدراسیون‌ها افتتاح کردیم.

منشور المپیک جزو سیاست‌های ما و وزارت است تا سهم بانوان را در خصوص امکانات ورزشی بیشتر کنیم.

هاشمی در ادامه با بیان اینکه بانوان در کسب سهمیه المپیک تلاش زیادی کرده‌اند، گفت: تا الان ۱۰ خانم در المپیک داریم و امیدواریم ۲ سهمیه دیگر کسب کنیم تا برای اولین بار با ۱۲ سهمیه به المپیک پاریس بروند،امیدوارم در این دوره یا دوره بعد هم به مدال برسیم.

دبیرکل کمیته ملی المپیک درباره اینکه خواسته شما از رئیس جمهور آینده چیست؟ خاطرنشان کرد: به خاطر شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان تسلیت می‌گویم.

هر کسی که قرار است سکاندار دولت شود در موضوعات مختلف باید جامع باشد. اقتصاد، تورم و ... جزو مسائل مهم است. برای ما مشارکت مردم به نوعی اقتدار نظام خواهد بود و ما هم همین خواسته را داریم. جامعه ورزش در کنار ملت ایران هشتم تیر انتخاب خود را خواهند داشت. در حوزه ورزش امیدوارم عزیزی که رئیس جمهور می‌شود حوزه ورزش قهرمانی، همگانی، عدالت جنسیتی، زیر ساخت‌ها و ... کارهایی انجام دهد.

هاشمی افزود: ورزش یکی از موضوعات اصلی فرهنگی و اجتماعی است که دولت‌ها کمتر به آن توجه کرده‌اند. جایگاهی که ورزش در دنیا دارد در دولت ما جایگاه خود را نیافته است.

بودجه ورزش در شان ورزش نیست و باید فکر کنیم ۵۰ درصد مردم ایران ورزش می‌کنند که در همه حوزه‌ها مانند دانشجویی، نیروهای مسلح، کارگری، آموزش و پرورش و ... فعال هستند.
وی با بیان اینکه این بودجه در مقایسه با بهداشت و راه و شهرسازی بسیار ناچیز است، عنوان کرد: اگر ۱۰ درصد منابع وزارت بهداشت را در حوزه پیشگیری هزینه کنیم ۳۰ درصد می‌توانیم در حوزه سلامت صرفه‌جویی کنیم. امیدواریم رئیس‌جمهور آینده به حوزه ورزش و جوانان توجه ویژه داشته باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ