نارضایتی مردم از وضعیت آشفته بلیت هواپیما و قطار

اقتصاد ایران: آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: مردم از وضعیت آشفته بلیت هواپیما و قطار در سراسر کشور از جمله شهرهای آبادان و خرمشهر ناراضی هستند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، سیدمحمد مولوی  اظهار کرد: ترمینال جدید فرودگاه بین‌المللی آبادان با نام «اروند» باید سریع‌تر تکمیل شود تا ظرفیت این فرودگاه ارتقا پیدا کند.

وی با تاکید بر اینکه وزارت راه و شهرسازی باید توجه جدی به فرودگاه بین‌المللی آبادان داشته باشد، افزود: تکمیل ترمینال جدید، احداث آشیانه، راه‌اندازی دائمی کارگو، احداث کترینگ، احداث هتل فرودگاهی، بهسازی سیمای بصری و بهبود فضای پارکینگ بخشی از مواردی است که از وزارت راه و شهرسازی انتظار داریم آن را پیگیری کند.

نماینده مردم آبادان در مجلس در ادامه وضعیت فروش بلیت هواپیما و قطار را تأسف بار عنوان کرد و گفت: مردم از وضعیت آشفته بلیت هواپیما و قطار در سراسر کشور از جمله شهرهای آبادان و خرمشهر ناراضی هستند و باید صدای آنها شنیده شود.

مولوی ادامه داد: اخیراً رئیس دیوان عدالت اداری در نامه‌ای به وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر اجرای رأی صادره از هیأت عمومی این دیوان در خصوص تعیین قیمت بلیت هواپیما، اختیارات این وزارتخانه را در کنترل قیمت بلیت هواپیما سلب کرد.

وی با اشاره به فروش بلیت قطار، توضیح داد: بر اساس اطلاعیه راه آهن جمهوری اسلامی ایران بنا بود پیش فروش اینترنتی نیمه اول بلیت‌های مسافری تیرماه از امروز (سه‌شنبه ۲۹ خرداد ماه) سایت ۸ صبح آغاز شود اما با توجه به بررسی‌های صورت گرفته، سایت مورد نظر با اختلال مواجه شد.

نماینده مردم آبادان در مجلس تصریح کرد: طبق بررسی‌ها ظرفیت پیش فروش بلیت‌ها تکمیل شده است؛ حال سوال اینجاست با توجه به اختلال در سایت فروش، چگونه متقاضیان بلیت را خریداری کردند؟

مولوی تاکید کرد: وزارت راه و شهرسازی باید با نگاهی عادلانه به گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که دفاتر خدمات مسافرتی همه شهرهای ایران از جمله آبادان و خرمشهر همچون دفاتر تهران بتوانند بدون دغدغه بلیت تهیه کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ