تجلیل دکتر مخبر از صبر افتخارآمیز حمید نوری

اقتصاد ایران: سرپرست ریاست جمهوری با حضور در منزل حمید نوری، با او دیدار کرد و از صبر افتخارآمیز و تحمل ۱۶۸۰ روز اسارت در زندان‌های سوئد، تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، محمد مخبر، امروز دوشنبه و همزمان با عید سعید قربان با حضور در منزل حمید نوری، ایرانی بازداشت شده در سوئد، ضمن تبریک آزادی او، اظهار داشت: شهیدان خدمت، آیت‌الله رئیسی و دکتر امیرعبداللهیان، پیگیری‌های بسیاری برای آزادی شما از زندان‌های سوئد داشتند و دستگاه سیاست خارجی و نهاد‌های امنیتی با تکیه بر سیاست عزتمندانه و مقتدرانه، توانستند کینه‌جویی بدخواهان نظام، منافقین و جریان شکست‌خورده ضد انقلاب را با شکست روبرو کنند.

مخبر با توجه به تلاش‌ها و فعالیت‌های گسترده دشمنان ملت ایران و جریانات معاند برای محکومیت حمید نوری در این پرونده غیر حقوقی و تلاش برای اثبات اتهامات بی‌اساس علیه او، تصریح کرد: عصبانیت و ناامیدی اردوگاه ضد انقلاب در چند روز اخیر در کنار صبر و مواضع درست شما، مایه عزت ملت ایران، خانواده و دوستداران شما شد.

همچنین در این دیدار، حمید نوری با قدردانی از تلاش‌های دولت سیزدهم، به‌ویژه وزیر خارجه شهید در روند آزادی او از زندان‌های سوئد، توضیحاتی از چگونگی اسارت و دوران حبس خود در زندان‌های این کشور، به سرپرست ریاست جمهوری ارائه کرد.

نوری با بیان اینکه اطلاع از شهادت آیت‌الله رئیسی و دکتر امیرعبداللهیان از تلخ‌ترین اخبار دوران زندان بود، گفت: غربی‌ها فقط در شعار، خود را مدافع حقوق بشر نشان می‌دهند، اما در عمل، هیچ پایبندی به این موضوع ندارند و در دوران زندان از تأمین حداقل درخواست‌های من، از جمله قرآن و کتاب‌های ادعیه، جلوگیری کردند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ