بسیاری از رانندگان اولیه خودروهای برقی در خانه به شارژ دسترسی داشتند اما ۲۵ درصد از رانندگان خودروهای برقی در آینده به شارژ در خانه دسترسی نخواهند داشت که نیاز به حدود ۱.۲ میلیون شارژر تا سال ۲۰۳۰ را نشان میدهد.
ناوگان سبک و متوسط برقی میتوانند بسیاری از خدمات مسافری و تجاری، از جمله تاکسی، اشتراک خودرو، حملونقل عمومی و تحویل غذا و همچنین تحویل بار شهری را پشتیبانی کنند. دوچرخهها و اسکوترهای مشترک به طور فزایندهای محبوب هستند. در همان زمان، تقاضا برای تحویل به طور چشمگیری افزایش یافته است. تجارت الکترونیک ۱۴.۶ درصد از کل فروش را در سال ۲۰۲۲ به خود اختصاص داد و همچنان در حال افزایش است.
به گزارش ویفروم، مدیریت شارژ میتواند ثبات کلی شبکه را بهبود بخشد، افزایش تقاضا را کاهش دهد و دسترسی عادلانه را برای همه کاربران برقی بدون در نظر گرفتن شرایط مسکونی آنها تضمین کند. در حالی که چند نمونه اولیه از برنامههای شارژ مدیریت شده وجود دارد، این زمینه نسبتاً جدید از آزمایش و استانداردسازی بیشتر سود خواهد برد.
اکو ایران | ECO IRAN
ترکیه | Turkiye
آذربایجان| Azerbaijan
ترکمنستان|Turkmenistan
تاجیکستان|Tajikistan
قزاقستان |Kazakhstan
قرقیزستان |Kyrgyzstan
ازبکستان |Uzbekistan
افغانستان |Afghanistan
پاکستان | Pakistan
بانک مرکزی
بانک ملّی ایران
بانک ملّت
بانک تجارت
بانک صادرات ایران
بانک ایران زمین
بانک پاسارگاد
بانک آینده
بانک پارسیان
بانک اقتصادنوین
بانک دی
بانک خاورمیانه
بانک سامان
بانک سینا
بانک سرمایه
بانک کارآفرین
بانک گردشگری
بانک رسالت
بانک توسعه تعاون
بانک توسعه صادرات ایران
قرض الحسنه مهر ایران
بانک صنعت و معدن
بانک سپه
بانک مسکن
رفاه کارگران
پست بانک
بانک مشترک ایران و ونزوئلا
صندوق توسعه ملّی
مؤسسه ملل
بیمه مرکزی
بیمه توسعه
بیمه تجارت نو
ازکی
بیمه ایران
بیمه آسیا
بیمه البرز
بیمه دانا
بیمه معلم
بیمه پارسیان
بیمه سینا
بیمه رازی
بیمه سامان
بیمه دی
بیمه ملت
بیمه نوین
بیمه پاسارگاد
بیمه کوثر
بیمه ما
بیمه آرمان
بیمه تعاون
بیمه سرمد
بیمه اتکایی ایرانیان
بیمه امید
بیمه ایران میهن
بیمه متقابل کیش
بیمه آسماری
بیمه حکمت صبا
بیمه زندگی خاورمیانه
کارگزاری مفید
کارگزاری آگاه
کارگزاری کاریزما
کارگزاری مبین سرمایه