تفاهم‌نامه سازمان نقشه‌برداری ایران و تاجیکستان

اقتصاد ایران: سازمان نقشه‌برداری جمهوری اسلامی ایران و کمیته دولتی مدیریت زمین و ژئودزی جمهوری تاجیکستان یادداشت تفاهم همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، پس از ساعت‌ها بازدید و جلسات فشرده رئیس و هیات همراه کمیته دولتی مدیریت زمین و ژئودزی جمهوری تاجیکستان از سازمان نقشه‌برداری کشور، در راستای اجرای یادداشت تفاهم همکاری بین سازمان نقشه‌برداری جمهوری اسلامی ایران و کمیته دولتی مدیریت زمین و ژئودزی جمهوری تاجیکستان، نشستی در روز چهارشنبه ۲۳ خرداد ماه در سازمان نقشه‌برداری کشور برگزار شد.

علی جاویدانه، رئیس سازمان نقشه‌برداری کشور، از رئیس کمیته دولتی مدیریت زمین و ژئودزی جمهوری تاجیکستان و هیات همراه، برای پذیرش دعوت رسمی و حضور، تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: این یادداشت تفاهم و ارتباطات، نقطه عطفی در همکاری‌های مشترک بین دو کشور است.

عارف خواجه زاده، رئیس کمیته دولتی مدیریت زمین و ژئودزی جمهوری تاجیکستان نیز ضمن تشکر و قدردانی از سازمان نقشه‌برداری کشور، ابراز رضایتمندی از حسن همکاری با سازمان نقشه‌برداری کشور، گسترش تعاملات دو جانبه در راستای اجرای تفاهم‌نامه را گامی مهم در تحکیم روابط مابین دو کشور دانست.

در این راستا، با توجه به ظرفیت‌های علمی و فناوری موجود در کشور و حضور آقای خواجه زاده به عنوان عضو هیئت کابینه جمهوری تاجیکستان، مقرر شد این تعاملات بیش از پیش باشد.

در این نشست که نظام الدین زاهدی، سفیر تاجیکستان نیز حضور داشت، پیرو صحبت‌های خواجه زاده گفت: حضور کمیته دولتی مدیریت زمین و ژئودزی جمهوری تاجیکستان، بسیار پربار و پر از دستاورد بود که از این بابت از سازمان نقشه‌برداری کشور کمال تشکر و قدردانی را دارم؛ وی همچنین ابراز امیدواری نمود که در آینده شاهد همکاری‌های دو جانبه بیشتری در زمینه علوم ژئوماتیک و صدور خدمات فنی و مهندسی متخصصان سازمان نقشه‌برداری کشور باشیم.

بر اساس این گزارش، این تفاهم‌نامه با ۹ دستور جلسه و در دو نسخه به زبان‌های فارسی و تاجیکی با اعتبار یکسان در روز چهارشنبه ۲۳ خرداد امسال، در شهر تهران تهیه و به امضای طرفین رسید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ