معاون شهردار تهران توضیح داد:

تکلیف پروژه احداث ۲۰۰ هزار واحد مسکونی با تغییر دولت

اقتصاد ایران: معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: قانون جهش مسکن و قانون جامع مسکن مصوب سال ۱۴۰۰ مجلس شورای اسلامی، سیاست‌های اساسی را مشخص می‌کند و هر دولتی بیاید، باید ذیل قانون جهش مسکن حرکت کند.

 به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  حمیدرضا صارمی، معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران پیرامون ساخت ٢٠٠ هزار واحد مسکونی قرارگاه جهادی مسکن پایتخت با رویکرد نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد اظهار کرد: شهادت رئیس جمهور و تغییرات احتمالی در دولت بعدی، خللی در ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکن وارد نخواهد کرد. در هیچ قسمت این پروژه مناسبات آن با دولت تعریف نشده است. همه الزامات آن در مدیریت شهری تعریف شده است و طبق مراحل و قوانین شهرداری تهران در حال انجام است.

وی افزود: از طرفی دولت‌ها، خودشان راهبرد و سیاست‌ها را مشخص نمی‌کنند، بلکه طبق مصوبات مجلس شورای اسلامی عمل می‌کنند. قانون جهش مسکن و قانون جامع مسکن مصوب سال ۱۴۰۰ مجلس شورای اسلامی، سیاست‌های اساسی را مشخص می‌کند و هر دولتی بیاید، باید ذیل قانون جهش مسکن حرکت کند.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: اگر هم زمانی دولت بخواهد الزامات خود را تغییر دهد، راهکارهای ما متکی به بخش خصوصی است و امسال هم با تدبیر رهبری به نام سال جهش تولید با مشارکت بخش خصوصی نام گذاری شده است. ۹۰ درصد جهش تولید با بخش مسکن و ده درصد هم با بخش‌های دیگر است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری تهران امسال سیاست‌های راهبردی رهبری که ذیل شعار سال تدوین شده را سرلوحه کار قرار داده، گفت: صفر تا صد این پروژه توسط نیروهای داخلی انجام می‌شود و هیچ بخش چینی اعم از سرمایه‌گذار، مهندس و … در پروژه ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکن همکاری ندارد.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ