هشدار مدیریت بحران به ناپایداری هوای پایتخت

اقتصاد ایران: تهران- مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در خصوص ناپایداری جو در پایتخت هشدار داد و گفت: به مردم عزیز توصیه می شود تمهیدات لازم برای پیشگیری از خسارات احتمالی را اتخاذ کنند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، حامد یزدی مهر، بعد از ظهر جمعه اظهار کرد: طی روز گذشته و به دنبال هشدارهای اعلامی از سوی سازمان هواشناسی و اداره کل مدیریت بحران و توصیه‌های لازم در خصوص تقویت ناپایداری‌های جوی، شاهد بروز برخی حوادث از قبیل شکستن درخت، قطعی در کابل‌های برق، سقوط اجسام مثل برخی سنگ نماها از ارتفاع و دیگر موارد بودیم.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: با توجه به هشدار نارنجی صادر شده طی روز گذشته مبنی بر تقویت ناپایداری‌های جوی، توصیه اکید مدیریت بحران به مردم عزیز این است که تمهیدات لازم و اقدامات پیشگیرانه در جهت جلوگیری از بروز خسارت را پیش بینی کنند.

یزدی مهر عنوان کرد: در این راستا باید اقداماتی همچون محکم کردن سازه‌های سست، تابلوهای تبلیغاتی و احتیاط در عبور از مجاورت ساختمان‌های نیمه‌کاره و اجتناب از تردد کنار درختان کهنسال صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه ناپایداری جوی از بعد از ظهر دیروز پنج شنبه ۲۴ خرداد ماه آغاز و تا روز شنبه ۲۶ خرداد ماه تداوم خواهد داشت، افزود: از همه مردم استان به ویژه ساکنان نیمه جنوبی و برخی مناطق غربی، شهریار و ملارد می‌خواهیم ضمن اجتناب از قرار گرفتن در لبه پرتگاه و پشت‌بام با توجه به مخاطره آمیز بودن شرایط جوی از توقف در بستر مسیل‌ها و حاشیه رودها نیز خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران اظهار کرد: در مدت زمان هشدارهای صادر شده به خصوص در مواقع احتمال بروز طوفان توصیه مدیریت بحران این است که در انجام امور عمرانی احتیاط لازم صورت بگیرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ