لپ‌تاپ Acer GO AI با نمایشگر ۱۶ اینچ رونمایی شد

اقتصاد ایران: ایسر لپ‌تاپ‌های فوق‌سبک سری Go AI را در دو نسخه‌ی ۱۴ و ۱۶ اینچی با پردازنده‌های قدرتمند AMD معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،ایسر به‌طور رسمی از لپ‌تاپ‌های فوق‌‌سبک سری Go AI با پردازنده‌های قدرتمند AMD Ryzen و قابلیت‌های چشمگیر رونمایی کرد. این سری در دو سایز ۱۴ و ۱۵ اینچی عرضه می‌شوند و از پردازنده AMD مدل Ryzen 7 8845H بهره می‌برند. این محصول همچنین ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5 دوکاناله با سرعت ۶٬۴۰۰ مگاهرتز و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی PCIe Gen 4 SSD دارد. مدل ۱۶ اینچی دستگاه همچنین به بخش عددی اختصاصی روی کیبورد مجهز شده است.

هر دو نسخه‌ی لپ تاپ ایسر مدل Go AI نمایشگری با وضوح WUXGA (معادل ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل) دارند که ۱۰۰ درصد طیف رنگی sRGB را پوشش می‌دهد و ازفناوری DC Dimming برای تجربه‌ی بصری راحت‌تر پشتیبانی می‌کند. لپ‌تاپ مذکور همچنین از نسبت صفحه‌نمایش به بدنه‌ی ۸۹ درصد بهره می‌برد و لولای ۱۸۰ درجه‌ای آن انعطاف‌پذیری بالایی دارد. Go AI از کیبوردی با نور پس‌زمینه با سه سطح قابل تنظیم بهره می‌برد که امکان تایپ راحت را در هر شرایط نوری فراهم می‌کند.

لپ تاپ ایسر GO AI

لپ‌تاپ ایسر Go AI از پوشش حریم‌خصوصی وبکم استفاده می‌کند و بدنه‌ی آن از فلز بادوام ساخته شده است که استحکام بالا را در کنار وزن سبک به‌ارمغان می‌آورد.

وزن مدل ۱۴ اینچی Go AI فقط ۱٫۴ کیلوگرم و وزن مدل ۱۶ اینچی ۱٫۷ کیلوگرم است که هر دو آن‌ها را به گزینه‌هایی فوق‌العاده قابل‌حمل تبدیل می‌کند. ضخامت هر دو مدل ۱۷٫۹ میلی‌متر است و از باتری ۵۸ وات‌ساعتی بهره می‌برند که با هربار شارژ به‌ترتیب تا ۱۰ ساعت و ۱۲ ساعت دوام می‌آورد. این لپ‌تاپ‌ها همچنین از فناوری شارژ سریع ۱۰۰ وات گالیم نیترات ازطریق پورت USB-C پشتیبانی می‌کنند.

لپ‌تاپ‌های سری Go AI ایسر مجموعه‌ای کامل از راه‌های ارتباطی ارائه می‌دهند که ازجمله می‌توان به دو پورت USB-C، دو پورت USB-A، پورت HDMI 2.0، درگاه شبکه‌ی کابلی RJ45، کارت‌خوان microSD و پشتیبانی از وای‌فای ۶ اشاره کرد. قیمت لپ تاپ مذکور برای مدل پایه ۵۹۰ دلار است که آن را به گزینه‌ای قدرتمند در بازار لپ‌تاپ‌های فوق‌سبک تبدیل می‌کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ