المپیک پاریس بدون برادران گرایی صفایی ندارد!

اقتصاد ایران: مربی سازنده برادران «گرایی» در خصوص علل ناکامی این ۲ کشتی‌گیر در پیکارهای بین‌المللی مجارستان گفت: محمدعلی به ناداوری باخت و محمدرضا نیز آمادگی روحی و روانی کافی نداشت.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی جام امره پولیاک و یانوس وارگا امروز روزهای ۱۹ و ۲۰ خردادماه در شهر بوداپست مجارستان برگزار شد و در پایان تیم منتخب کشتی فرنگی ایران با ۲ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۸ مدال برنز و کسب ۱۷۳ امتیاز بعنوان قهرمانی دست یافت.

در وزن ۶۷ کیلوگرم محمدرضا گرایی در دور نخست با نتیجه ۴ بر ۲ سلیمان نصر از تونس را شکست داد. او در دور بعد با نتیجه ۵ بر یک از سد ماماداسا سیلا از فرانسه گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. گرایی در این دیدار با نتیجه ۶ بر یک مغلوب لری ابولادزه قهرمان جهان از گرجستان شد و راهی دیدار رده‌بندی شد. وی در این دیدار با نتیجه ۳ بر ۳ آندرس مونتانو از اکوادور را شکست داد و به مدال برنز دست یافت. با توجه به چرخه انتخابی سعید اسماعیلی که به عنوان دیگر نماینده کشورمان که توانست به مدال برنز برسد در ۲ دیدار رو در رو محمدرضا گرایی را شکست بدهد و به عنوان نماینده کشورمان در المپیک شناخته شود.

همچنین محمدعلی گرایی نیز در وزن ۷۷ کیلوگرم پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۲ روبرت فریتچ دارنده مدال نقره جهان (۷۲ کیلوگرم) از مجارستان را مغلوب کرد. او در دور بعد با نتیجه ۶ بر یک مغلوب سانان سلیمان‌اف دارنده مدال نقره جهان از جمهوری آذربایجان شد و با توجه به شکست این حریف در دور بعد، گرایی حذف شد.

گیوی: برادران گرایی ریگ‌های کف رودخانه کشتی هستند/ المپیک بدون آنها صفایی ندارد

رحیم گیوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا درباره عملکرد برادران گرایی گفت: محمدعلی گرایی با ناداوری مغلوب حریف آذربایجانی شد. در زمان اجرای کول‌انداز به دلیل آنکه مجری فن بود، داور باید سرپا می‌داد که این کار را نکرد. این صحنه حتی از چشم سرمربی و کادر فنی دور نماند و البته اعتراض آنها هم فایده‌ای نداشت.

وی افزود: محمدرضا گرایی نیز شرایط روحی و روانی خوبی نداشت و علت آن مشخص نیست. البته عامل دیگر شکست برادران گرایی کاهش وزن پیاپی آنها بود که برای سروزن رسیدن کیلوهای زیادی کم‌ کردند.

مربی سازنده این ۲ کشتی‌گیر در خصوص احتمال خداحافظی برادران گرایی توضیح داد: المپیک بدون برادران گرایی هیچ صفایی ندارد. محمدعلی و محمدرضا مانند ریگ‌های کف رودخانه‌ هستند و همچنان به ورزش قهرمانی خود ادامه خواهند داد. باتوجه به کاهش وزن‌ شدید در سالیان متمادی، بعد از المپیک با تغییر وزن، شانس خود را امتحان خواهند کرد.

گیوی: برادران گرایی ریگ‌های کف رودخانه کشتی هستند/ المپیک بدون آنها صفایی ندارد

گیوی در خصوص مبارزه انتخابی وزن ۶۷ کیلوگرم بین سعید اسماعیلی و محمدرضا گرایی نیز گفت: این دیدار برای هر ۲ نفر از حساسیت بالایی برخوردار بود البته عامل شکست عنوان‌دار جهان و المپیک تنها شرایط روحی و روانی نامطلوبش بود.

وی در پایان با ابراز امیدواری نسبت به درخشش تیم ملی ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس افزود: تیم ملی کشتی می‌تواند در المپیک خوش بدرخشد و برای موفقیت ملی‌پوشان آرزوی موفقیت دارم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ