سرپرست کار و رفاه اجتماعی سمنان:

۴ شرکت توسعه عمران در سمنان فعال است

اقتصاد ایران: سمنان- سرپرست تعاون کار و رفاه اجتماعی استان سمنان از فعالیت شرکت‌های توسعه عمران مردمی در چهار شهرستان استان خبر داد و گفت: تنها دو شرکت توسعه عمران در استان فعالیت خوبی دارند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، علی نورانی  درباره آخرین اقدامات صورت گرفته در راستای تحقق شعار سال یعنی ارتقای مشارکت مردم در اقتصاد به خصوص در مقوله تعاونی‌ها بیان کرد: نگاه ویژه ای در دولت سیزدهم به مقوله تعاونی‌ها در استان سمنان ایجاد شده است.

وی افزود: یک چهارم تسهیلات تبصره ۱۸ از قانون بودجه ۱۴۰۲ و همچنین ۲۵ درصد از قانون بودجه ۱۴۰۳ به صورت قرض الحسنه به تعاونی‌ها یکی از اقدامات صورت گرفته در استان سمنان در راستای تقویت زیرساخت‌های بخش تعاون و مشارکت مردم در اقتصاد و تولید است.

سرپرست تعاون کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با اشاره به اینکه تعاونی‌های توسعه عمران در استان سمنان یکی از تأکیدات ویژه ما برای تحقق شعار سال در استان سمنان و مشارکت اقتصادی مردم در زمینه تولید و خدمات است، تاکید کرد: هم اکنون شهرستان‌های میامی، شاهرود، مهدیشهر و گرمسار دارای تعاونی‌های توسعه عمران هستند.

نورانی با بیان اینکه متأسفانه در مهدیشهر و گرمسار شاهد فعالیت بسیار پر رنگ شرکت‌های توسعه عمران هستیم اما در دیگر شهرستان‌های استان سمنان این جدیت وجود ندارد، تاکید کرد: نیاز داریم که در شرکت‌های توسعه عمرانی به ویژه در شاهرود و میامی به واسطه بافت کشاورزی و تعداد بالای روستاها تغییر رویه‌هایی رخ دهد.

وی افزود: در صورتی که شرکت‌های توسعه عمران ایجاد و یا برنامه‌های جدید تری را برای عملیات اعلام کنند خواهیم توانست تحولات خوبی را در این زمینه شاهد باشیم و ما هم به عنوان اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی از این تغییر رویه‌ها حمایت خواهیم کرد.

دبیر شورای تعاون استان سمنان همچنین درباره مزیت‌های این نوع شرکت‌ها بیان کرد: تعاونی‌های توسعه عمران یکی از ظرفیت‌های خوب ما در مقوله استفاده از سرمایه‌های مردمی در تولید و خدمات است که این امکان را می‌دهد تا مردم هم بتوانند از سرمایه گذاری ها و اقدامات صورت گرفته در آنها منفعت ببرند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ