معاون اجرایی رئیس‌جمهوری :

هیچکس درکنار شهید رئیسی حاشیه امن نداشت

اقتصاد ایران: معاون اجرایی رئیس‌جمهوری گفت: هیچکس در کنار شهید رئیسی نمی‌توانست خود را در یک حاشیه امن ببیند و در بسیاری موارد گزارش‌هایی که داده می‌شد را بدون فاصله دستور پیگیری می‌داد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،محسن منصوری در جریان بازدید از مرکز مقابله با فساد ریاست‌جمهوری (۲۷۷۷)، با گرامیداشت یاد رئیس‌جمهوری شهید و همراهانش، اظهار کرد: تشکیل این مجموعه و حرکت آنان، تصمیم خود شهید رئیسی بود که به این شکل پایه‌ریزی شد و امیدوارم مسیر آن بعد از شهادت ایشان هم ادامه یابد.

وی افزود: ان‌شاءالله خود شهید، میراث ماندگار خود را حفاظت می‌کنند. شهادت رئیس‌جمهوری ثلمه بزرگی بود اما به برکت حضور رهبری انقلاب، کشور از این مصیبت و خسارت با اقتدار عبور کرد.

منصوری با اشاره به سابقه کار جهادی و فساد ستیزی کارکنان این مجموعه، اظهار کرد: اینجا زبده‌ترین، مومن‌ترین، حزب‌اللهی‌ترین و شاخص‌ترین نیروها در کار خودشان، جمع شده‌اند. این مرکز یک مجموعه کم‌دریافت و پربازده است که مصداق بارز کار جهادی و موثر محسوب می‌شود.

معاون اجرایی رئیس‌جمهوری گفت: شهید آیت‌الله رئیسی منشاء تحول در آستان قدس رضوی بود. آستان قبل را و آستان بعد را بررسی کنید؛ واقعاً تحول ایجاد کرد. خادمی ایشان در آنجا بی‌نظیر یا کم‌نظیر بود. ایشان سه سال در قوه قضائیه بود و نگاه مردم به این قوه در این ۳ سال تغییر کرد. پاسخ خدمات ایشان در دولت هم تشییع باشکوه پیکرشان بود.

منصوری تاکید کرد: خصلت شهید رئیسی این بود که منشاء خیر و برکت بودند. در مبارزه با فساد اتفاقات بزرگی افتاد که فهرست آن بسیار طولانی است. از آنجا که خود ایشان و اطرافیانش پاک بودند، هیچکس در کنار ایشان نمی‌توانست خود را در یک حاشیه امن ببیند. در بسیاری موارد هر گزارشی که داده می‌شد را بدون فاصله دستور پیگیری می‌داد.

وی یادآور شد: شهید رئیسی در همه امور همینطور بود؛ اگر ساختارهایی از قبل وجود داشت، در آن‌ها تحول ایجاد کرد. در برخی بخش‌ها هم ایجادی عمل کرد، مانند همین مرکز مبارزه با فساد.

معاون اجرایی رئیس‌جمهوری ادامه داد: این مجموعه هم مثل شهید رئیسی از جنس مبارزه با فساد است. ما تماس‌های مردمی به مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری را آنالیز کردیم و دیدیم مردم به شدت در زمینه فساد به شهید رئیسی دل بسته بودند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ