کاهش صد میلیونی قیمت لاماری ایما در بازار

اقتصاد ایران: با آخرین تحولات قیمتی و ریزشی نرخ انواع خودرو در بازار آزاد ایران، قیمت لاماری ایما نیز کاهش حدود ۱۰۰ میلیون تومانی را تجربه کرده است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، با عنایت به آخرین اخبار خودرو و بر اساس جدیدترین گزارش‌های واصله از بازار، قیمت خودروهای چینی مونتاژی و وارداتی در چند روز اخیر با ثبات یا افت همراه بوده است. از آنجایی که این تغییرات قیمتی در تمامی محصولات بازار مشاهده می‌شود، پس این روند با تثبیت قیمت ارز همچنان تداوم خواهد داشت. در ادامه به تغییرات قیمت کراس اوور پرطرفدار مونتاژی بازار ایران یعنی لاماری ایما آرین پارس موتور می‌پردازیم.

قیمت جدید لاماری ایما در بازار آزاد

قیمت لاماری ایما در بازار آزاد

خودرو لاماری ایما مدل ۱۴۰۲ در هفته گذشته با کاهش حدود ۸۰ الی ۱۰۰ میلیون تومانی به قیمت ۲ میلیارد و ۲۰ میلیون تومان در بازار آزاد معامله می‌شود. مدل ۱۴۰۳ این خودرو نیز در یک هفته اخیر رشد ۳۰ میلیون تومانی را تجربه کرده و به قیمت ۲ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان رسیده است. در سوی دیگر اما قیمت لاماری ایما هیبریدی (HEV) نیز در یک هفته اخیر با کاهش قیمت ۱۰۰ میلیون تومانی به ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رسیده است.

شایان ذکر است چندی پیش قیمت کارخانه‌ای لاماری ایما مدل ۱۴۰۲ صفر کیلومتر حدود ۱ میلیارد و ۴۳۱ میلیون تومان و قیمت نمایندگی خودرو لاماری ایما هیبریدی با موتور ۱.۵ لیتری توربو ۱ میلیارد و ۸۶۶ میلیون تومان اعلام شده بود.

معرفی اجمالی لاماری ایما مونتاژی آرین پارس موتور

این خودرو به یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو GDI با تکنولوژی شرکت میتسوبیشی مجهز شده که قادر به تولید حداکثر قدرت 195 اسب بخار و گشتاور 285 نیوتن‌متر است. قدرت تولید شده از این موتور نیز توسط گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه از نوع تر به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند. مصرف سوخت لاماری ایما ۶.۶ لیتر در هر صد کیلومتر و شتاب صفر تا صد آن ۹.۵ ثانیه است.

از امکانات رفاهی و ایمنی لاماری ایما می‌توان به شش کیسه هوای ایمنی، سنسور پایش فشار باد تایرها، کنترل سرعت در شیب، کنترل شروع حرکت در سربالایی، کنترل کشش، کنترل پایداری الکترونیکی، کول‌باکس، سیستم تصفیه هوای کابین، سقف پانوراما، کروز کنترل، سنسور نور، دی‌لایت، انتخاب حالت رانندگی اکو و اسپرت، فرمان سه حالته، دوربین ثبت وقایع، دوربین دید عقب، تنظیم برقی صندلی راننده، تهویه مطبوع اتوماتیک، نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی لمسی کنسول مرکزی، ترمز پارک برقی با اتوهلد و سیستم ورود بدون کلید به‌همراه استارت دکمه‌ای اشاره کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ