کشتی فرنگی تورنمنت مجارستان؛

فرنگی کاران ایران حریفان خود را شناختند

اقتصاد ایران: قرعه کشی رقابت‌های کشتی فرنگی جام امره پولیاک و وارگا یانوس مجارستان و رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی از فردا و به مدت ۲ روز در شهر بوداپست مجارستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، قرعه کشی رقابت‌های کشتی فرنگی جام امره پولیاک و وارگا یانوس مجارستان و رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی از فردا و به مدت ۲ روز در شهر بوداپست مجارستان برگزار می‌شود.

قرعه کشی اوزان دهگانه این مسابقات بعد از ظهر امروز برگزار شد که نتایج قرعه نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۵۵ کیلوگرم که با حضور ۴ کشتی گیر و به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود، پویا دادمرز به مصاف نوگزاری تسورتسومیا دارنده مدال نقره جهان از گرجستان، مارات گاریپوف از برزیل و الدانیز عزیزلی قهرمان جهان از آذربایجان می‌رود.

در وزن ۶۰ کیلوگرم که ۸ شرکت کننده دارد، امیررضا ده بزرگی در دور اول به مصاف ولی زاده می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی میان کیم از کره جنوبی و سلطانگالی از قزاقستان می‌رود. مهدی محسن نژاد دیگر نماینده کشورمان در این وزن در آنسوی جدول در دور نخست به مصاف پریدون ابولادزه از گرجستان می‌رود و در صورت پیروزی در این مبارزه در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با برنده نمایندگان الجزایر و آمریکا مصاف می‌دهد.

در وزن ۶۳ کیلوگرم که ۹ نفر حضور دارند، میثم دلخانی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با انس باشار از ترکیه کشتی می‌گیرد.

در وزن ۶۷ کیلوگرم که ۱۳ شرکت کننده دارد، محمدرضا گرایی که در بالای جدول حضور دارد در دور نخست با سلیمان نصر از تونس مبارزه می‌کند و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده سیلا از فرانسه و جونی ختسوریانی از گرجستان می‌رود. سعید اسماعیلی دیگر نماینده کشورمان که در پایین جدول حضور دارد، در دور اول با نستور آلمانزا از شیلی کشتی می‌گیرد و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد به مصاف والنتین پتیک از مولداوی می‌رود.

در وزن ۷۲ کیلوگرم که ۱۳ نفر حضور دارند، دانیال سهرابی در دور اول با حسرت جعفراف دارنده مدال نقره جهان از آذربایجان مبارزه می‌کند و در صورت پیروزی در این دیدار، در دور بعد به مصاف کریستوفر کلانی از مجارستان می‌رود.

در وزن ۷۷ کیلوگرم که ۱۹ نماینده دارد، محمدعلی گرایی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با روبرت فریتچ دارنده مدال نقره جهان (۷۲ کیلوگرم) از مجارستان پیکار می‌کند. محمدرضا مختاری دیگر نماینده کشورمان پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف پاول پوکلاویچ از کرواسی می‌رود. نمایندگان کشورمان در صورت پیروزی مقابل حریفان خود در مرحله نیمه نهایی رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

در وزن ۸۲ کیلوگرم که ۸ نفر حضور دارند اشکان سعادتی فر در دور نخست با اسپنسر وودس از آمریکا کشتی می‌گیرد و در صورت غلبه بر این حریف، در دور بعد به مصاف برنده دیدار میان گلا بولکوادزه از گرجستان و کارلو کودریچ از کرواسی می‌رود.

در وزن ۸۷ کیلوگرم که ۱۸ نفر شرکت کرده اند، محمدحسین محمودی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با تورنیکه جاماشویلی از گرجستان مبارزه می‌کند.

در وزن ۹۷ کیلوگرم که ۱۱ نفر حضور دارند، محمدهادی ساروی در دور اول با تاماس لوای از مجارستان کشتی می‌گیرد و در صورت گذر از این حریف، در دور دوم به مصاف جوزف راو از آمریکا می‌رود. شایان حبیب زارع دیگر نماینده کشورمان پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با الکس زوکه از مجارستان پیکار می‌کند.
در وزن ۱۳۰ کیلوگرم که ۱۲ شرکت کننده دارد، فردین هدایتی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با برنده کشتی میان رضا کایالپ قهرمان چند دوره جهان و دارنده مدال‌های نقره و برنز المپیک از ترکیه و کاندلاکی از آذربایجان پیکار می‌کند.

برنامه این مسابقات به شرح زیر است:

شنبه ۱۹ خردادماه:

ساعت ۱۲ الی ۱۶:۳۰: مسابقات مقدماتی اوزان ۶۰، ۶۳ و ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی
ساعت ۱۸:۳۰ الی ۲۲: رقابت‌های رده بندی و فینال اوزان فوق

یکشنبه ۲۰ خردادماه:

ساعت ۱۲ الی ۱۶:۳۰: مسابقات مقدماتی اوزان ۵۵، ۶۷، ۷۲، ۷۷، ۸۲، ۸۷ و ۹۷ کیلوگرم کشتی فرنگی
ساعت ۱۸:۳۰ الی ۲۲: رقابت‌های رده بندی و فینال اوزان فوق

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ