احتمال غیبت و تغییر وزن قهرمان جوانان جهان

اقتصاد ایران: احتمال حضور قهرمان سال گذشته ۶۵ کیلوگرم جوانان جهان در مسابقات جهانی امسال خیلی کم است و او با وزن المپیکی جدید و با کتفی کاملاً بهبودیافته و آماده بازخواهد گشت.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، چند روز بعد از انتشار خبر جراحی کتف حسن یزدانی که خیلی‌ها را شوکه کرد، قهرمان جوانان جهان نیز کتفش را به تیغ جراحی سپرد.

محمدرضا شاکری قهرمان وزن 65 کیلوگرم جام تختی سال گذشته در ارومیه که چند ماه بعد از آنهم یکی از طلایی‌های تیم وقت محسن کاوه در جوانان جهان بود، 21 آبان کتفش را جراحی کرد تا در مسابقات قهرمانی کشور و تورنمنت‌هایی که از سال گذشته و بعد از قبول مسئولیت غلامرضا محمدی در این رده سنی، برگزار شده است، غیبت داشته باشد.

او به تازگی به اردوهای تیم ملی جوانان ملحق شده است و تمرین روی تشک را استارت زده، اما هنوز شرایطش برای همراهی تیم ملی آزاد جوانان در مسابقات جهانی نامشخص است.

غلامرضا محمدی سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان کشورمان در مورد وضعیت حال حاضر این کشتی‌گیر بروجردی به تسنیم گفت: سلامتی شاکری و بازگشت به موقعش به مسابقه، از هر چیزی مهم‌تر است. چیزی که اهمیت دارد، این است که سرحال و قبراق برگردد، ما هم خیلی امیدوار هستیم که این اتفاق بیفتد و چیزی که از او در اردو دیدیم، روند خوب و رو به بهبود کتفش بود. قطعاً به مسابقات آسیایی جوانان نمی‌رسد، اما باید دید تا جهانی شرایطش به چه شکل خواهد شد.

شاکری پیش از این و بعد از جراحی کتفش در گفت‌وگو با تسنیم عنوان کرده بود که به احتمال فراوان بازگشتش بعد از پشت سر گذاشتن دوره نقاهت به کشتی، در دو وزن بالاتر خواهد بود (وزن المپیکی 74 کیلوگرم) که به نظر همین اتفاق نیز خواهد افتاد.

او اکنون 76 کیلوست و احتمالاً برای حفظ این کشتی‌گیر مستعد 19 ساله، علاوه بر پیکارهای آسیایی، در مسابقات جهانی جوانان هم غیبت داشته باشد تا با کتفی کاملاً بهبودیافته و شرایطی مساعد و مطمئن به کشتی و مسابقات برگردد و وارد عرصه رقابت بین 74 کیلوگرمی‌های رده سنی بزرگسالان شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ