ویژگی جالب گوشی‌های سامسونگ در اندروید ۱۵ لو رفت

اقتصاد ایران: کاربران گوشی‌های سامسونگ می‌توانند از قابلیت جدید ماژول RegiStar در اپلیکیشن گودلاک برای مشاهده‌ی زمان استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، افشاگری به‌ نام Tarun Vats اعلام کرد سامسونگ درحال ایجاد قابلیت جدید Good Lock است که به کاربران امکان می‌دهد با دوبار ضربه روی گوشی سامسونگ، زمان را چک کنند. سامسونگ با Good Lock به کاربران امکان می‌دهد بیشتر از آنچه رابط کاربری One UI اجازه می‌دهد، قابلیت‌های گوشی خود را سفارشی‌سازی کنند.

ماژول RegiStar در اپلیکیشن گودلاک به دارندگان گوشی سامسونگ امکان می‌دهد تا با دو ضربه‌ به پشت گوشی، اعلان‌های خود را مشاهده کنند، اپلیکیشن‌ها را باز کنند، اسکرین‌شات بگیرند و اپلیکیشن فعلی را در یک پنجره‌ی پاپ‌آپ قرار دهند. از این قابلیت‌ها تنها درصورتی که گوشی روشن بوده و درحالت قفل قرار نداشته باشد، می‌توان استفاده کرد.

نحوه‌ی استفاده از Back-Tap ماژول RegiStar در اپلیکیشن گودلاک
نحوه‌ی استفاده از Back-Tap ماژول RegiStar در اپلیکیشن گودلاک
نحوه‌ی دسترسی به قابلیت Back-Tap در سامسونگ

کاربران به‌زودی می‌توانند ازطریق ماژول RegiStar، زمان را در حالت قفل و با ضربه‌زدن به پشت دستگاه، حتی در محیطی که دیدن صفحه‌نمایش دشوار است، مشاهده کنند.

آپدیت جدید ماژول RegiStar برخلاف سایر عملکردهای Back-Tap حتی زمانی‌که صفحه خاموش است هم کار می‌کند. قابلیت مذکور ابتدا به گوشی‌های گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ و بعد گوشی‌هایی که اندروید ۱۵ را دریافت می‌کنند، اضافه خواهد شد.

درحال‌حاضر قابلیت صفحه‌نمایش همیشه روشن در گوشی‌های گلکسی،‌ امکان نمایش زمان را فراهم می‌کند؛ بنابراین احتمالاً هدف از این قابلیت جدید این است که صفحه به‌طور دائم روشن نماند و تنها با بلندکردن گوشی و ضربه‌زدن به آن بتوان زمان را مشاهده کرد.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ