ترک کنفرانس بین‌المللی کار هنگام سخنرانی نماینده اسرائیل

اقتصاد ایران: تعداد قابل توجهی از هیأت‌های نمایندگی کشورهای عضو سازمان بین المللی کار، هنگام سخنرانی نماینده رژیم جعلی اسرائیل، نشست ویژه فلسطین در کنفرانس بین المللی کار را ترک کردند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، تعداد قابل توجهی از هیأت‌های نمایندگی کشورهای عضو سازمان بین المللی کار، هنگام سخنرانی نماینده رژیم جعلی اسرائیل، نشست ویژه فلسطین در کنفرانس بین المللی کار را ترک کردند.

این نشست در روز پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ در جریان یکصد و دوازدهمین کنفرانس بین المللی کار در مقر سازمان ملل در ژنو سوئیس برگزار شد و مدیر کل سازمان بین المللی کار گزارشی از وضعیت کارگران در مناطق اشغالی فلسطین و سایر کشورهای عربی را در این نشست ارائه نمود. وی در گزارش خود به آثار مخرب گسترده این حملات در غزه و کرانه باختری پرداخته و آمار داد که بیش از ۲۰۰ هزار شغل در غزه نابود شده و ۱۵۰ هزار نفر در کرانه باختری از ۷ اکتبر تا کنون حقوق خود را دریافت نکرده اند. بازار کار در غزه تقریباً به صورت کامل فروپاشیده و نرخ بیکاری به حدود ۵۰ درصد رسیده است.

علی بحرینی، سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان ملل در ژنو در این جلسه با اشاره به نسل کشی مستمر رژیم اسرائیل در غزه از ۷ اکتبر تاکنون گفت: بازار کار در غزه به دلیل این کشتار، تخریب وسیع زیرساخت‌ها، بیجاشدگی و گرسنگی فروپاشیده و حقوق کار در این سرزمین به کلی نقض شده است. تخریب گستره سرمایه انسانی و فیزیکی آثار مخرب جبران ناپذیری برای همیشه در فلسطین به جای خواهد گذاشت. از سازمان بین المللی کار انتظار می‌رود با زبانی رسا این جنایات رژیم اسرائیل در غزه را محکوم نموده و اقدامات ملموسی برای حمایت از کارگران و کارفرمایان غزه به عمل آورد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ