سرمربی تیم ملی والیبال ایران:

باید پیشرفت‌مان را حفظ کنیم و استوار باشیم

اقتصاد ایران: سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان تأکید کرد تیمش برای رویارویی با ژاپن باید خیلی استوار عمل کند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران  به نقل از سایت فدراسیون والیبال، موریس موتا پائز پس از نخستین تمرین توپی ملی‌پوشان والیبال کشورمان در سالن اصلی مسابقات هفته دوم لیگ ملت‌های 2024 درباره اولین حریف ایران اظهار کرد: بازی کردن مقابل ژاپن در کشورش تجربه‌ای ویژه هست. کمی استرس داریم، چون در برزیل مقابل برزیل بازی نکردیم اما حالا در ژاپن مقابل ژاپن قرار می‌گیریم و لحظه بزرگی برای همه است. 

وی افزود: می‌دانم که بازی خیلی سختی برابر یکی از استوارترین تیم‌های والیبال دنیا پیش رو داریم. امیدوارم در مسیر پیشرفتی مشابه مسابقه با آرژانتین قرار داشته باشیم، نیاز داریم که پیشرفت‌مان را حفظ کنیم. بازیکنان وضعیت بهتری دارند و برای این جنگ بزرگ که فردا پیش رو داریم، باید آماده باشیم.

پائز تأکید کرد: همه چیز به ظرفیت‌مان در خوب سرویس زدن، پاس دادن و کمتر اشتباه کردن از حریف، بستگی دارد. اگر به این شکل بازی کنیم هر چیزی ممکن است، اما نیاز داریم فردا خیلی استوار باشیم.

وی راجع به تغییرات در ترکیب 14 بازیکن تیم ملی گفت: مرتضی (شریفی) کمی در ناحیه کمر مشکل دارد، به همین خاطر اسفندیار به جمع 14 بازیکن اضافه شد. البته مشکل حضور اسفندیار نیست، مشکل اینجاست که شریفی کارش را خیلی خوب انجام می‌داد. خیلی از او راضی بودیم، اما با شرایطی که در روزهای گذشته داشتیم آمادگی صد درصدی برای بازی ندارد و استراحت خواهد کرد، چون تا پایان فصل به او نیاز داریم.

سرمربی تیم ملی والیبال درباره جواد کریمی هم توضیح داد: جواد هم یکی از مشکلات اصلی ماست، به این خاطر که وضعیت او خیلی متفاوت است. وضعیت مایع گوش میانی او خیلی خوب نیست. امروز برای او خیلی سخت بود، چرا که وقتی سرش را تکان می‌داد، تعادلش را از دست می‌داد. کریمی در حال حاضر نمی‌تواند بازی کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مطمئناً بهترین‌ها در تیم ژاپن برای بازی مقابل ما حضور دارند. ایشیکاوا بازیکن خیلی قدرتمندی است. تاکاهاشی هم فصل فوق‌العاده‌ای را در ایتالیا پشت سر گذاشته و حالا به ژاپن برگشته است. بازی مقابل ژاپن با وجود این بازیکنان خیلی مهم است، چرا که تیم حریف با حضور آنها خیلی بهتر خواهد شد. در برزیل بدون این بازیکنان تیم ژاپن خوب بازی کرد و حالا با وجود این نفرات بهترین تیم در جهان است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ