تاکید رهبر انقلاب بر «اخلاق» در رقابت‌های انتخاباتی

اقتصاد ایران: رهبر انقلاب خطاب به نامزدهای حاضر در عرصه انتخابات تاکید کردند: در رقابت‌های پیش روی انتخابات بین نامزدها باید اخلاق حاکم باشد؛ بدگویی کردن،‌ تهمت زدن و لجن پراکنی کردن کمکی به پیشرفت کارها نمی‌کند و به ابروی ملی هم لطمه می‌زند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران  ، حضرت‌ آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب صبح امروز در جریان سخنرانی که به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره) در حرم بنیان‌گذار انقلاب اسلامی داشتند، با اشاره به چهاردمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری که قرار است 8 تیر ماه برگزار شود،گفتند: انتخابات ریاست‌جمهوریِ پیش رو اگر با خوبی و عظمت برگزار شود یک دستاورد بزرگ برای ملت ایران است.
ایشان افزودند: اینکه مردم بعد از حادثه تلخ سقوط بالگرد رئیس‌جمهور، جمع شوند و با آرای بالا مسئول بعدی را انتخاب کنند، این در دنیا انعکاس فوق العاده‌ای دارد. لذا این انتخابات بسیار مهم است و حماسه انتخابات مکمل حماسه بدرقه شهیدان است. 

رهبر انقلاب در ادامه تاکید کردند: ملت ما برای اینکه بتواند در معادلات پیچیده بین المللی منافع خودش را حفظ و عمق راهبردی خود را تثبیت کند و ظرفیت‌ها و استعدادهای طبیعی و انسانی خود را به مرحله بروز و ظهور برساند و کام مردم را شیرین و همچنین بتواند رخنه‌ها و حفره‌های فرهنگی و اقتصادی را پر کند، احتیاج به رئیس‌جمهور فعال، پرکار، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب دارد.

ایشان با مورد خطاب قرار دادن نامزدهای حاضر در عرصه انتخابات ریاست‌جمهوری خاطرنشان کردند: در این حرکت عظیمی که انجام می‌گیرد و در رقابت‌های پیش روی انتخابات بین نامزدها باید اخلاق حاکم باشد. بدگویی کردن،‌ تهمت زدن و لجن پراکنی کردن کمکی به پیشرفت کارها نمی‌کند و به ابروی ملی هم لطمه می‌زند.

حضرت‌ آیت‌الله خامنه با بیان اینکه صحنه انتخابات صحنه عزت و حماسه و رقابت برای خدمت است نه صحنه کشاکش برای بدست آوردن قدرت، گفتند: برادرانی که وارد میدان رقابت انتخابات می‌شوند، این نکته را به عنوان یک وظیفه بدانند؛ خداوند نیز دلها را هدایت خواهد کرد و به بهترین گزینه انشاالله رای خواهند داد و یک رئیس‌جمهور شایسته برای ملت ایران تعیین خواهد شد.  

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ