رهبر معظم انقلاب:

انتخابات پیش روی ما، یک پدیده پر دستاورد است

اقتصاد ایران: رهبر معظم انقلاب فرمودند: انتخابات پیش روی ما، یک پدیده پر دستاورد است؛ اگر ان شاءالله با خوبی و شکوه و عظمت برگزار بشود، یک دستاورد بزرگ برای ملت ایران است. بعد از این حادثه تلخ، مردم جمع بشوند، با آرای بالا، مسئول بعدی را انتخاب کنند، این در دنیا انعکاسش انعکاس فوق العاده‌ای است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، رهبر معظم انقلاب در مراسم سی و پنجمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) با تاکید بر اینکه امروز درباره دو مسأله «فلسطین» و «حادثه شهادت رئیس‌جمهور و پیامدهای آن» از زاویه نگاه امام خمینی صحبت خواهم کرد، خاطر نشان کردند: امروز می‌خواهم از زاویه دید امام بزرگوار، به دو موضوع مهمی که از فاصله خرداد گذشته تا امروز اتفاق افتاده است، کلماتی عرض کنم. یکی مساله فلسطین است که امروز مساله اول دنیاست و با یک حمله عظیم مردمی آغاز شد و دنباله‌های آن تا امروز چشم دنیا را متوجه خود کرده است و آن را به مساله اول دنیا تبدیل کرده است.

ایشان تصریح کردند: یکی هم حادثه‌ی تلخ فقدان رئیس‌جمهور عزیز و مغتنم ماست که آن هم حادثه بزرگی است؛ پیامدهایی دارد؛ هم در دایره‌ی داخلی کشور و هم در عرصه جهانی؛ شهادت رئیس‌جمهورمان و همراهانشان که یکی از مسائل مهم تاریخ انقلاب محسوب می‌شود. سپس درباره مساله انتخابات و این وظیفه ملی و عمومی که در زمینه انتخابات داریم چندکلمه‌ای عرض خواهم کرد.

️حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به موضع انتخابات بیان کردند: انتخابات پیش روی ما، یک پدیده پر دستاورد است؛ اگر ان شاءالله با خوبی و شکوه و عظمت برگزار بشود، یک دستاورد بزرگ برای ملت ایران است. بعد از این حادثه تلخ، مردم جمع بشوند، با آرای بالا، مسئول بعدی را انتخاب کنند، این در دنیا انعکاسش انعکاس فوق العاده‌ای است. لذا این انتخابات بسیار مهم است.

ایشان حماسه انتخابات را مکمل حماسه‌ی بدرقه‌ی شهیدان دانستند و تاکید کردند: این کار، مکمل کاری است که قبلاً کردید در بدرقه‌ی شهیدان. ملت ایران برای اینکه بتواند در معادلات پیچیده‌ی بین‌المللی منافع خودش را حفظ کند و عمق راهبردی خودش را تثبیت کند و ظرفیت‌ها و استعدادهای طبیعی و انسانی خودش را به مرحله بروز و ظهور برساند و کام مردم را شیرین کند و همچنین بتواند حفره‌ها و رخنه‌های اقتصادی و فرهنگی را پر کند احتیاج دارد به یک به رئیس‌جمهور فعال، پرکار، آگاه، معتقد به مبانی انقلاب.

رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه در رقابتهای پیش روی انتخابات، بین نامزدها اخلاق حاکم باشد، تصریح کردند: بدگویی کردن، تهمت زدن، لجن پراکنی کردن کمکی به پیشرفت کارها نمی‌کند به آبروی ملی هم لطمه میزند. صحنه انتخابات صحنه عزت و حماسه است، صحنه رقابت برای خدمت است، صحنه کش و واکش برای به دست آوردن قدرت نیست. برادرانی که وارد میدان مبارزه و رقابت انتخاباتی می‌شوند، این را به عنوان یک وظیفه بدانند. آن‌ها به وظیفه‌شان عمل کنند، خدای متعال هم دل‌های مردم را ان‌شاءالله هدایت خواهد کرد به بهترین گزینه، ان‌شاءالله یک رئیس‌جمهور شایسته برای ملت ایران تعیین خواهد شد.

‌گزیده بیانات رهبر انقلاب را در ادامه بخوانید:

امروز درباره دو مسأله «فلسطین» و «حادثه شهادت رئیس‌جمهور و پیامدهای آن» از زاویه نگاه امام خمینی صحبت خواهم کرد

رهبر انقلاب، هم‌اکنون در مراسم سی‌وپنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی: امروز می‌خواهم از زاویه دید امام بزرگوار، به دو موضوع مهمی که از فاصله خرداد گذشته تا امروز اتفاق افتاده است، کلماتی عرض کنم. یکی مساله فلسطین است که امروز مساله اول دنیاست و با یک حمله عظیم مردمی آغاز شد و دنباله‌های آن تا امروز چشم دنیا را متوجه خود کرده است و آن را به مساله اول دنیا تبدیل کرده است.

یکی هم حادثه‌ی تلخ فقدان رئیس‌جمهور عزیز و مغتنم ماست که آن هم حادثه بزرگی است؛ پیامدهایی دارد؛ هم در دایره‌ی داخلی کشور و هم در عرصه جهانی؛ شهادت رئیس‌جمهورمان و همراهانشان که یکی از مسائل مهم تاریخ انقلاب محسوب می‌شود.

سپس درباره مساله انتخابات و این وظیفه ملی و عمومی که در زمینه انتخابات داریم چندکلمه‌ای عرض خواهم کرد.

حمله طوفان الاقصی نقشه‌های دشمن را بر باد داد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ