مدیرعامل بانک مسکن خبرداد:

جذب منابع مالی با توسعه فناوری‌های بانکی

اقتصاد ایران: مدیرعامل بانک مسکن گفت: درصورت تحقق هر چه سریع‌تر افزایش سرمایه بانک مسکن، این بانک به سرعت جایگاه اصلی خود در شبکه بانکی کشور را خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  سیدعباس حسینی با اشاره به اهمیت توسعه فناوری‌های بانکی و سرعت و کیفیت بسترهای ارائه خدمات، اظهار کرد: توسعه دیجیتالی یک بانک می‌تواند منجر به جذب بیشتر منابع و ارتقای جایگاه آن بانک شود. از این رو بانک مسکن در مسیر جدید فناورانه خود سعی دارد با تبیین هوش بانکی و بکارگیری آن در بانکداری دیجیتال به دستاوردهای نو و منحصر به فردی دست یابد.

وی افزود: وظیفه ماست که با تمام ظرفیت برای تداوم و به نتیجه رسیدن طرح «نهضت ملی مسکن» بکوشیم و نگذاریم این اراده بزرگ بر زمین بماند. از این رو از هیچ تلاشی در مسیر افزایش منابع فروگذار نخواهیم کرد و با تمام توان تا اختصاص 100 همت افزایش سرمایه به بانک مسکن که مجوزهای قانونی آن نیز صادر شده است، پیگیری خواهیم کرد.

وی در این خصوص گفت: اراده بزرگ و یکدلی همکاران، موجب رقم خوردن اتفاقات و حصول دستاوردهای بزرگ می شود. بنابراین به ‌رغم این که افزایش سرمایه هیچ بانکی در لایحه بودجه سال 1403 دیده نشده بود؛ با پیگیری‌های مجدانه توانستیم مجوز قانونی این افزایش سرمایه بی‌بدیل در تاریخ بودجه‌ریزی کشور را کسب کنیم و به زودی این مبلغ به منابع بانک مسکن اضافه می‌شود تا فرصت‌های بیشتری برای تولید مسکن در کشور به ویژه تحقق کامل طرح نهضت ملی مسکن پدید بیاید.

وی ادامه داد: تمامی این تلاش‌ها و اقدامات با هدف خانه‌دار شدن ملت شریف ایران اسلامی و با نیت الهی پیگیری می‌شود و از نگاه بانکداری، در صورت تحقق هرچه سریع‌تر افزایش سرمایه بانک مسکن، این بانک به سرعت جایگاه اصلی خود در شبکه بانکی کشور را خواهد یافت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ