چوب حراج اپل به گوشی های آیفون در چین

اقتصاد ایران: به‌نظر می‌رسد شرکت‌های چینی به خوبی در به چالش کشیدن اپل موفق ظاهر شده‌اند و همین مسئله اپل را به حراج گوشی های آیفون در چین ترغیب کرده است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  با توجه به عملکرد ضعیف اپل در بازار چین با سری آیفون ۱۵ در فصل نخست ۲۰۲۴، این شرکت آمریکایی تصمیم گرفته در پاسخ به رقابت‌جویی شرکت‌های بزرگ چینی، یک کمپین تخفیف گسترده روی محصولات خود اعمال کند تا شاید بتواند سهم خود در چین به‌عنوان یکی از مهم‌ترین بازارهای موبایل دنیا را افزایش دهد.

طرح اپل برای حراج گوشی های آیفون در چین

اپل در همین راستا خبر از یک کمپین تخفیف بزرگ روی محصولات خود در سایت رسمی Tmall داده است که طی آن، برخی از مدل‌های آیفون با تخفیف چشمگیر 2300 یوانی (حدود 318 دلار) به فروش می‌رسند.

آیفون 15

کمپین تخفیف محصولات اپل در شرایطی اجرایی شده که این شرکت در تلاش برای بازپس‌گیری موقعیت برتر خود در بازار گوشی های پرچمدار است؛ موقعیتی که این روزها با گوشی‌های فایوجی و جدید هواوی از جمله سری پورا ۷۰ به چالش کشیده شده است.

اپل اعلام کرده که کمپین تخفیف بزرگ گوشی‌هایش از ۲۰ تا ۲۸ ماه می برگزار می‌شود و بسیار وسیع‌تر از برنامه این شرکت در فوریه سال جاری خواهد بود. در آن تاریخ، بزرگترین تخفیف اپل ۱۱۵۰ یوان بود؛ اما در کمپین جدید، بیشترین میزان تخفیف تا ۲۳۰۰ یوان هم می‌رسد که برای آیفون ۱۵ پرومکس در نسخه‌ای با حافظه ۱ ترابایتی اعمال شده است.

البته دیگر نسخه‌های آیفون ۱۵ نیز تخفیف چشمگیری در این طرح دریافت کرده‌اند و از جمله آن می‌توان به تخفیف ۱۴۰۰ یوانی آیفون ۱۵ با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

آیفون 15 و میت 60

گفتنی است، کمپانی هواوی ماه گذشته با معرفی سری گوشی های پرچمدار جدیدش به نام Pura 70، عرصه جدید دیگری بر رقابت با اپل باز کرد. این کمپانی پیش از این هم با عرضه سری میت 60 به‌عنوان نخستین گوشی‌های فایوجی خود بعد از چند سال، موقعیت اپل در بازار چین را شدیدا تحت تاثیر قرار داده بود. با این اوصاف، اپل با حراج گوشی های آیفون در چین سعی دارد بخشی از این کاهش فروش را جبران کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ