گوشی آزمایشی جدید TCL از دو ناحیه تا می‌شود

اقتصاد ایران: TCL گوشی جدیدی به‌نمایش گذاشته است که از دو ناحیه تا می‌شود و ابعاد نمایشگرش در حالت باز به ۷٫۸۵ اینچ می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، TCL در نمایشگاه SID 2024 از اولین گوشی هوشمند با دو لولا رونمایی کرد. شرکت مذکور پنج سال قبل نمونه‌ی اولیه‌ و غیرقابل‌ استفاده‌ی این گوشی تاشدنی را به‌نمایش گذاشته بود.

گوشی تاشدنی جدید TCL از نمایشگری بهره می‌برد که از دوناحیه تا می‌شود و وقتی دستگاه به‌طور کامل باز باشد، صفحه‌نمایشی ۷٫۸۵ اینچی در اختیار کاربر قرار می‌دهد که تجربه‌ای شبیه تبلت دارد. این محصول از مکانیزم منحصربه‌فردی برای تاشدن بهره می‌برد.

مشکل اصلی مدل‌های قبلی گوشی‌های تاشدنی مجهز به دو لولا، ضخامت زیاد بود و اکنون به‌نظر می‌رسد TCL با محصول جدیدش این مشکل را رفع کرده است.

به‌نوشته‌ی سایت مای‌درایورز، گوشی تاشدنی TCL از فناوری حسگر زیر پنل (SUP) بهره می‌برد که امکان تشخیص چهره‌ی سه‌بعدی را ازطریق حسگرهای تعبیه‌شده در زیر نمایشگر فراهم می‌کند. این فناوری می‌تواند برای پرداخت‌های موبایلی و بازکردن قفل دستگاه استفاده شود. نکته‌ی مهم دیگر، تراکم پیکسلی یکپارچه‌ی ۴۲۰ پیکسل‌بر‌اینچ نمایشگر است، حتی در بخشی که حسگر قرار دارد.

از دیگر ویژگی‌های نمایشگر گوشی تی سی ال می‌توان به فناوری LTPO اشاره کرد که به دستگاه اجازه می‌دهد نرخ نوسازی را بین یک تا ۱۲۰ هرتز تنظیم کند. این قابلیت با مصرف بهینه‌ی انرژی، طول عمر باتری را بهبود می‌بخشد. TCL در ساخت دستگاه مذکور به دوام نمایشگر توجه ویژه‌ای داشته و ادعا می‌کند صفحه‌نمایش آن برای استفاده‌ی طولانی‌مدت ساخته شده است.

درحال‌حاضر TCL برنامه‌ی دقیقی برای عرضه‌ی گوشی تاشدنی مجهز به دو لولای خود ندارد و باید دید آیا این محصول سرانجام روانه‌ی بازار خواهد شد یا خیر. نمی‌دانیم مشتریان برای خرید گوشی مذکور باید چقدر بپردازند؛ اما مطمئناً چنین دستگاهی ارزان نخواهد بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ