مطالبه گری خبرنگاران موجب بیداری مدیران میشود
اقتصاد ایران: ساری- فرمانده سپاه کربلا مطالبه گری خبرنگاران را سبب بیداری مدیران دستگاه های اجرایی و متولیان دانست و گفت: خبرنگار باید مطالبه گر باشد.
به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، سردار سیاوش مسلمی بعدازظهر یکشنبه در گردهمایی مدیران روابط عمومی، رسانهها و فعالان مجازی بسیج استان مازندران که در استقبال از دومین کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید دیار علویان با عنوان «مدار امید» در سالن همایش اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اشاره به نقش روابط عمومی در بحث امید بخشی، اظهار کرد: اخلاق خبرنگاری یکی از مؤلفههای کار در حوزه رسانه است که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه عدم رعایت اخلاق در کار رسانه و خبر موجبات مخدوش شدن چهره خبرنگاران در بین ملت میشود، افزود: خبرنگار نباید کاسب باشد.
سردار مسلمی با بیان اینکه خبرنگار باید ملبس به اخلاق اسلامی باشد، گفت: آسیب شناسی وضعیت موجود و ترسیم وضع مطلوب در آینده از ملزومات کار در حوزه خبر و رسانه است.
وی با بیان اینکه به فرموده رهبری باید به گونهای اطلاع رسانی شود تا مردم از ما بپذیرند، ادامه داد: خبرنگار نباید مسئول روابط عمومی و تشریفات یک مدیرکل باشد.
سردار مسلمی با بیان اینکه خبرنگار نباید آخرت خود را به خاطر دنیای مسئولی به حراج بگذارد، گفت: خبرنگار باید به شایستگی جایگاه هر نهادی را مطرح نماید تا منجر به امیدآفرینی در بین ملت شود.
وی خطاب به خبرنگاران، فعالان فضای مجازی و مدیران روابط عمومیها خاطرنشان شد: اطلاع رسانی درست و بهنگام باید مورد توجه قرار گیرد.
سردار مسلمی با بیان اینکه خبرنگار باید مطالبه گر باشد، گفت: مطالبه گری موجب بیدار شدن مدیران دستگاهها و نهادهها میشود.
وی خطاب به شوراهای شهر و روستا در استان مازندران بیان کرد: از کارشکنی برخی از شوراها مطلع هستیم باید وظایف ذاتی شوراها که خدمت به مردم است بادقت رعایت شود.
سردار مسلمی با بیان اینکه شوراها باید مردم دار باشند، افزود: اعضاهای شوراهای شهر و روستا مدافع مردم باشید مدافع منافع شخصی خود نباشید.
وی با بیان اینکه استیضاحها در شوراها متأسفانه برمحوریت منافع شخصی اعضای شوراها درحال اجراست، گفت: ناظرین بر امورات شوراهای شهرها و روستاها مراقبت کنند.
سردار مسلمی با بیان اینکه داشتن شغل املاک برای دهیاران ممنوع است، ادامه داد: اصحاب رسانه از جانب مردم مطالبه گر باشند تا موجبات سو استفاده دشمن ازآن فراهم نشود.
وی با بیان اینکه خبرنگار باید به جوانب عملیات روانی و روایت اول آگاه باشد، گفت: دشمن از عدم مدیریت روایت اول در رسانههای داخلی برای وارونه جلوه دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی بهره میگیرد.
اکو ایران | ECO IRAN
ترکیه | Turkiye
آذربایجان| Azerbaijan
ترکمنستان|Turkmenistan
تاجیکستان|Tajikistan
قزاقستان |Kazakhstan
قرقیزستان |Kyrgyzstan
ازبکستان |Uzbekistan
افغانستان |Afghanistan
پاکستان | Pakistan
بانک مرکزی
بانک ملّی ایران
بانک ملّت
بانک تجارت
بانک صادرات ایران
بانک ایران زمین
بانک پاسارگاد
بانک آینده
بانک پارسیان
بانک اقتصادنوین
بانک دی
بانک خاورمیانه
بانک سامان
بانک سینا
بانک سرمایه
بانک کارآفرین
بانک گردشگری
بانک رسالت
بانک توسعه تعاون
بانک توسعه صادرات ایران
قرض الحسنه مهر ایران
بانک صنعت و معدن
بانک سپه
بانک مسکن
رفاه کارگران
پست بانک
بانک مشترک ایران و ونزوئلا
صندوق توسعه ملّی
مؤسسه ملل
بیمه مرکزی
بیمه توسعه
بیمه تجارت نو
ازکی
بیمه ایران
بیمه آسیا
بیمه البرز
بیمه دانا
بیمه معلم
بیمه پارسیان
بیمه سینا
بیمه رازی
بیمه سامان
بیمه دی
بیمه ملت
بیمه نوین
بیمه پاسارگاد
بیمه کوثر
بیمه ما
بیمه آرمان
بیمه تعاون
بیمه سرمد
بیمه اتکایی ایرانیان
بیمه امید
بیمه ایران میهن
بیمه متقابل کیش
بیمه آسماری
بیمه حکمت صبا
بیمه زندگی خاورمیانه
کارگزاری مفید
کارگزاری آگاه
کارگزاری کاریزما
کارگزاری مبین سرمایه