فورد در بیانیهای به رویترز اعلام کرد، از آنجایی که پذیرش خودروهای الکتریکی در اروپا کند شده است، ما معتقدیم که باید به مشتریان خود گزینههای موتور احتراق داخلی و خودروهای هیبریدی را پس از سال ۲۰۳۰ ارائه دهیم.
خودروهای هیبریدی که شکاف بین خودروهای گازسوز و خودروهای برقی را پر میکنند، طی سال گذشته افزایش تقاضا را تجربه کردهاند و خودروسازان را بر آن داشته تا از حرکت خود به سمت الکتریکی شدن کم کنند. فقدان زیرساخت شارژ در اروپا نیز برخی از خریداران را از روی آوردن به خودروهای برقی منصرف کرده است.
با این حال، خودروسازان جهانی در تلاش هستند تا در نهایت خط تولید بنزینی خود را به تمام الکتریکی تغییر دهند زیرا آنها تحت فشار برای کاهش آلایندگی خودرو هستند.