معاون پارلمانی رئیس جمهور:

شعار سال باید معیار ارزیابی مدیران باشد

اقتصاد ایران: معاون رئیس جمهور در امور مجلس گفت: شعار سال، باید معیار ارزیابی مدیران قرار گیرد و هر مدیری که کمک کرده، تشویق شود و هر فردی کم‌کاری کرده است، باید پاسخگو باشد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران سید محمد حسینی در گفتگویی درباره برنامه‌های اجرای شعار سال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم، اظهار داشت: در مناطق آزاد، بسته‌های سرمایه‌گذاری فراهم شده است و بررسی می‌شود که بخش خصوصی در چه طرح‌هایی می‌تواند سرمایه‌گذاری کند؛ البته دولت باید حمایت و نظارت خود را داشته باشد و مانند مقاطعی نباشد که خصوصی‌سازی به ضرر کشور شد.

معاون رئیس جمهور در امور مجلس تصریح کرد: ظرفیت‌های بسیاری در کشور داریم که الحمدالله در دولت، گام‌های خوبی برداشته شده است؛ در موضوع معادن که می‌تواند به تولید کمک کند و موضوع دریا با هزاران کیلومتر ساحل که لایحه توسعه سواحل به مجلس داده شده است و امیدواریم زودتر نهایی شود و افراد بدانند که می‌توانند در این موضوعات، سرمایه‌گذاری کنند و دولت، حمایت لازم را انجام می‌دهد.

حسینی گفت: در موضوع سیاست خارجی نیز گام‌های خوبی برداشته شده و اسناد بسیاری امضا شده است؛ این توافقات، همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، باید به قرارداد، تبدیل و اجرایی شود که آثار اقتصادی دارد و در تولید به ما کمک می‌کند تا صادرات بیشتری داشته باشیم.

معاون رئیس جمهور در امور مجلس اظهار داشت: شعار سال، باید معیار ارزیابی مدیران قرار گیرد و هر مدیری که کمک کرده است، تشویق شود و هر فردی کم‌کاری کرده است، باید پاسخگو باشد.

حسینی تأکید کرد: در پایان سال، باید مشخص شود که کدام دستگاه‌ها در این زمینه، تلاش کرده و اقداماتی انجام داده‌اند تا کم‌کاری در عرصه اقتصادی وجود نداشته باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ